Työelämäillassa puhuttiin työstä ja Euroopasta

Maaliskuun alussa kokoontui Helsingin Amarilloon 150 uusmaalaista ja helsinkiläistä ay-demaria keskustelemaan ajankohtaisista työelämäasioista. Toista kertaa järjestetty työelämäilta saavutti jälleen huippusuosion. Illan ohjelmassa oli Kysy ay-pomolta -osio, jossa liittojohtajat vastasivat osallistujien ennalta lähettämiin kysymyksiin. AKT:n Marko Piirainen, PRO:n Antti Rinne ja TEAM:n Timo Vallittu keskustelivat kotimaan ajankohtaisista kysymyksistä Hanna Kuntsin johdolla. Toisella kyselytunnilla teemana oli Euroopan unionia koskevat työelämäkysymykset ja vastaajina JHL:n Jarkko Eloranta, PAM:n Ann Selin ja TEK:n Joel Salminen. Vaalitunnelmaan virittivät eurovaaliehdokkaat Timo Harakka, Liisa Jaakonsaari, Johannes Koskinen, Miapetra Kumpula-Natri, Riitta Myller ja Nasima Razmyar. Helsingin ja Uudenmaan piirien yhteinen ay-verkosto jatkaa hyväksi havaittua perinnettä: Työelämäilta vol 3 on luvassa ensi vuoden keväällä.