Eveliina Heinäluoma jatkaa Helsingin SDP:n valtuustoryhmän puheenjohtajana

Helsingin SDP:n valtuustoryhmä järjestäytyi kokouksessaan 5.6. Ryhmän puheenjohtajana jatkaa kansanedustaja ja kaupunginvaltuuston jäsen Eveliina Heinäluoma. Varapuheenjohtajiksi valittiin valtuutetut Ville Jalovaara ja Pilvi Torsti.

Tavoitteena Heinäluoma nostaa esiin kaupunginosien tasa-arvoisen kehittämisen.

“Jatkan ilomielin sosialidemokraattisen valtuustoryhmän puheenjohtajana tasa-arvoisen Helsingin eteen tehtävää työtä. Lähipalvelujen pitää olla sanansa mukaisesti läheltä löytyviä palveluja – päiväkoteja, kouluja ja kirjastoja. Helsingin eri kaupunginosia pitää myös kehittää tasa-arvoisesti.” Heinäluoma kommentoi.

Heinäluoman mukaan kaupungin kasvu edellyttää paitsi palveluiden turvaamista jatkuvasti isommalle joukolle kaupunkilaisia, myös kasvavaa vastuuta.

”Kaupungin on syytä Suomen suurimpana työnantajana kantaa vastuuta työntekijöiden jaksamisesta. Helsinki kasvaa hurjaa vauhtia ja siksi päättäjien pitää varmistaa, että meillä on riittävästi työntekijöitä varhaiskasvatuksessa, korjausrakentamisessa ja ruokapalveluja tarjoavissa keittiöissä.”

Lisätietoja:

Eveliina Heinäluoma