Ladataan Tapahtumat

Kauppatori, Eteläranta
Helsinki, 00170
+ Google Map

Silakkamarkkinat ovat taas täällä! Perinteikkäästi Demareilla on teltta Kauppatorilla silakkamarkkinoiden avauspäivänä sunnuntaina 6.10. klo 10-16. Tervetuloa! Paikalla mm vammaisneuvoston varajäsen Mika Taberman klo 13.30-16 ja yhdenvertaisuustoimikunnan varajäsen Arja Katriina Ylänkö klo 14-15.30. P.S. Ilmoittaudu päivystäjäksi tämän linkin kautta https://doodle.com/poll/vm39d6yzzyv8xpd7 Lisätietoja: Hildur Boldt FSD:n toiminnanjohtaja hildur.boldt@sdp.fi

Demarit tavattavissa Hakaniemen markkinoilla

lokakuu 6 @ 10:00 - 14:30
Hakaniemen tori, Hakaniemen tori
Helsinki, 00530
+ Google Map

sunnuntaina 6.10.2019 klo 10-14.30. Paikalla mm vammaisneuvoston varajäsen Mika Taberman klo 10-13, europarlamentaarikko Eero Heinäluoma klo 11, kansanedustaja, kaupunginvaltuutettu Eveliina Heinäluoma, kaupunginvaltuutettu Jukka Järvinen klo 11 ja yhdenvertaisuustoimikunnan varajäsen Arja Katriina Ylänkö klo 12-13.30. Tervetuloa! P.S. Ilmoittaudu päivystäjäksi tämän linkin kautta https://doodle.com/poll/92tdv3ipdu6ad7bm Lisätietoja: Sakari Saikkonen sakari.saikkonen@pp.inet.fi

+ Vie tapahtumat