Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

En meinannut päästä Airbnb paikkaani, kun poliisi piiritti aluetta. Mutta selvisin puhumalla - ja kun huomasivat kaulakorttini GSMA mobile congress. Siinä luki kyllä Ministerial program mutta iltani päättyi jo. Tuossa iltapalani selän takana selitys - Músical Palacesta lähti juuri Espanjan prinssi. Ikkunapaikalla istui kahvilla kaksi jääkaapin kokoista miestä. Isot turvajärjestelyt - mutta mulla hyvä iltapala!miapetrakumpula

Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Tuo tuttu teksti ja lentäminen yleensäkin tuntuu ihan eriltä, kun on lomamatka perheen kanssa tai työmatka. Nyt jälkimmäinen - ja hitsi piti läheltä myöhästyminen - kaksi eri yhteisöiden lentoa samaan aikaan Barcelonaan! Molemmat täysiä, osittain liene myös kansainvälisten telekommunikaatiomessujen vuoksi!miapetrakumpula

Nasima Razmyarshared tweet on Twitter

Se päivä kun perussuomalaisissa kerrotaan, että tämä oli rasistista, nyt saa riittää! Vaan eipä taida sitä päivää tulla.

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

"Mitä tästä ei olisi saanut sanoa? Vartia sanoo edustavansa uutta poliittista kulttuuria, mutta eikö hän päinvastoin edusta ikivanhaa ja kyseenalaista kulttuuria: aikaa, jolloin herrat suhmuroivat, poliitikot pelastavat toisiansa ja kansa maksaa. Yhteiskunnan yhdessä sovittuja pelisääntöjen sijaan astuu vahvemman oikeus. Nythän hallituspuolueiden ja vihreiden tuella uhkaa syntyä tilanne, jossa valtio menettää 34 miljoonaa euroa eikä asiasta vastaa kukaan."Sosialidemokraatit SDP

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Ekaksi aamulla suoritettiin vauvauinnissa diplomi, ja sitten mentiin torille kuuntelemaan Antti Rinnettä sekä tapaamaan ihmisiä. Uintidiplomin suorittaja nukkui koko tilaisuuden ajan. En tiedä kumpi toimi parempana nukuttajana - uinti vai jo äidin vatsassa tasaisesti toistunut yhteiskunnallinen puhe. 😉kristiinasalonen

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

SDP:n kansanedustaja Merja Mäkisalo-Ropponen on ilahtunut pääministeri Juha Sipilän torstaina eduskunnan kyselytunnilla antamasta lupauksesta kutsua puolueet koolle keskustelemaan julkisten rakennusten sisäilmaongelmien poistamisesta. Sosialidemokraatit esittivät hallitukselle, että puolueet käynnistäisivät yhdessä hankkeen, jonka tavoitteena on etsiä konkreettisia keinoja sisäilmaongelmien poistamiseksi. ─ Nyt on käytävä sanoista tekoihin. Julkisten rakennusten sisäilmaongelmat ovat suuri uhka terveydelle ja monet lapset sekä aikuiset altistuvat jopa elinikäisille sairauksille huonon sisäilman vuoksi. Arviolta 600 000-800 000 suomalaista altistuu päivittäin homeesta johtuville sisäilman epäpuhtauksille. Ongelma ei koske vain kouluja vaan myös esimerkiksi ikäihmisten hoitopaikkoja, joissa hoitajat ja vanhukset oireilevat vakavasti. On hienoa, että nyt on syntymässä puoluerajat ylittävää yhteisymmärrystä ongelman kitkemiseksi, Mäkisalo-Ropponen kertoo.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

"Hallituksen ja työmarkkinajärjestöjen neuvottelupöydällä on useita – kymmenen kohdan lista asioista, joista olisi hyvä päästä ratkaisuun ennen kehysriihtä. Joukossa on ratkaisujen hakeminen ns. 0-sopimusehtoihin ja siihen mitä työttömien omaehtoista koulutusta työttömyysturvalla. Toivottavasti näissä neuvotteluissa päästään ratkaisuun."Sosialidemokraatit SDP

Ladataan Tapahtumat
Etsi Tapahtumat

Navigointinäkymä

Tapahtumat ajalle helmikuu 2017

Kuukausikalenteri-navigaatio

maanantai tiistai keskiviikko torstai perjantai lauantai sunnuntai
30

Kontulan sd:n avoin kuukausikokous

14

Naisyhdistyksen ystävänpäivän tilaisuus

Onko aktiivinen työvoimapolitiikka/tempputyöllistäminen mennyttä maailmaa?

Tervetuloa Tuulan tunnille Itikseen ystävänpäivänä

15

KUTSU: Tervetuloa Suomessa syntyneen mustalaisten Anne Frankin maailmankiertueen avajaisiin!

Socialdemokratiskt Forums möte

16

Veikko Tarvainen & Timo Junttila: Äijäjooga

17

Kuljetusalan Demareiden kuntavaalistartti ja 40-vuotisjuhla

18

SDP:n teltta Myllypuron ostarilla

SDP:n teltta Kontulan ostarilla

19
20

Ville Jalovaaran tukiryhmä kokoontuu

21

Matti Simola: Helsinki punaiseksi 2 – Edistyksellinen sosialidemokratia Helsingissä 1975-1988 – Risto Kolanen haastattelee

Poliittisen historian klubi: Stalin ja Suomi

22
23

Aleksanteri Ahola-Valo – Tie arvoelämään

24
25
26

Laskiaisrieha Jakomäen jätemäellä

Laskiaisrieha Malminkartanossa

Laskiaisrieha Kaivopuistossa

27

Risto Kolanen puhuu uudesta keskustakirjastosta, lähikirjastoista ja kaupungin kulttuuritarjonnan mahdollisuuksista

28

Sote-uudistus ja Helsinki

Kaarelan Sosialidemokraattien avoin tilaisuus

Vuosaari 2021, millä eväillä seuraavalle valtuustokaudelle Helsingin suurimassa lähiössä?

1

Suomi vuonna 2045