Ladataan Tapahtumat

tammikuu 2019

tammikuu 22 @ 18:00 - 20:00
+ Google Map

Tervetuloa tiistaina 22.1.2019 klo 18.00 Kannelmäkeen Kaarelan Sosialidemokraattien avoimeen tammikuun kuukausikokoukseen osoitteeseen Kaarelantie 86, kerhotila,katutaso. Vieraanamme on kansanedustaja Pilvi Torsti. Saamme poliittisen ajankohtaiskatsauksen ja näkymät kevään vaaleihin. Kahvitarjoilu. Lisätietoja: Petteri Auvinen Puheenjohtaja Kaarelan Sosialidemokraatit ry 050-4114347

helmikuu 2019

helmikuu 26 @ 18:00 - 20:00
+ Google Map

Tervetuloa tiistaina 26.2.2019 klo 18.00 Kannelmäkeen Kaarelan Sosialidemokraattien avoimeen helmikuun kuukausikokoukseen osoitteeseen Kaarelantie 86, kerhotila,katutaso. Vieraanamme on kansanedustajaehdokkaat Hanna Huumonen, Jonne Juntura ja Eveliina Heinäluoma. Ehdokkaat esittäytyvät ja kertovat vaaliteemoistaan joiden ympäriltä käydään keskustelua. Kahvitarjoilu. Lisätietoja: Petteri Auvinen Puheenjohtaja Kaarelan Sosialidemokraatit ry 050-4114347

maaliskuu 2019

maaliskuu 26 @ 18:00 - 20:00
+ Google Map

Tervetuloa tiistaina 26.3.2019 klo 18.00 Kannelmäkeen Kaarelan Sosialidemokraattien avoimeen maaliskuun kuukausikokoukseen osoitteeseen Kaarelantie 86, kerhotila,katutaso. Vieraanamme on kansanedustaja Erkki Tuomioja. Saamme poliittisen ajankohtaiskatsauksen ja näkymät kevään vaaleihin. Kahvitarjoilu. Lisätietoja: Petteri Auvinen Puheenjohtaja Kaarelan Sosialidemokraatit ry 050-4114347

+ Vie tapahtumat