🌹🌊 SDP:n eduskuntaryhmän 1. varapuheenjohtaja ja eduskunnan meriryhmän puheenjohtaja Kristiina Salonen osallistui SuomiAreenassa keskusteluun merisektorin tulevaisuusnäkymistä. Esiin nousivat osaamisen ja yritysten TKI-toiminnan vahvistaminen sekä vähäpäästöiset ja energiatehokkaat teknologiat. ”Suomi tavoittelee pientä hiilijalanjälkeä, mutta suurta kädenjälkeä ilmastonmuutoksessa. SuomiAreenan keskustelussa kävi selväksi, että meriklusteri haluaa olla tässä kaikessa omalta osaltaan mukana ja etsimässä vihreitä ratkaisuja sinisen kasvun mahdollistamiseksi." - Kristiina SalonenSosialidemokraatit SDP

🌹 Liikenne- ja viestintävaliokunnan puheenjohtaja Suna Kymäläinen osallistui tänään SuomiAreenassa "Pikeä vai bittejä" -keskustelutilaisuuteen, jossa pohdittiin ratkaisuja tieverkon parantamiseen. "Pikeä tullaan kyllä lisäämään, sillä tiestön kunto on paikoin todella heikko. Teknologiset ratkaisut täydentävät kokonaisuutta, mutta perusta on ensin saatava kuntoon, sillä tiestön kunto vaikuttaa liikenteen ilmastopäästöihin merkittävästi." - Suna KymäläinenSosialidemokraatit SDP

❤️ Tänään on SDP:n puoluepäivä SuomiAreenassa! 🌹🕦 Kello 11.30 astumme tulevaisuuslinjalle yhdessä perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiurun, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtmanin, kansanedustaja Eveliina Heinäluoman ja puoluehallituksen jäsen Matias Mäkysen kanssa. Juontajana toimii Demarinuorten puheenjohtaja Mikkel Näkkäläjärvi. 📺 Voit seurata keskustelua Porissa SuomiAreenan Purje-lavalla Raatihuoneenpuistossa, suorana MTV3-kanavalta tai täältä: https://www.mtv.fi/sarja/suomiareena-33001006006/suomiareenatv-1118159Sosialidemokraatit SDP

Lataa lisää