Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Veli, sisko – Lauluja Reijo Frankin muistolle

16.5.2017 @ 19:00 - 21:00

Tervetuloa kunnioittamaan työväen laulaja Reijo Frankin (1931–2017) muistoa tiistaina 16.5. klo 19 konserttiin, jossa esiintyy suuri joukko tunnettuja muusikoita. Tilaisuudessa puhuu presidentti Tarja Halonen. Konsertti järjestetään Paasitornin Sirkus-salissa, Paasivuorenkatu 5 A, Helsinki.

Esiintyjinä ovat Kaj Chydenius & Oona Airola, Ajantaju, Petri Bäckström, Reino Bäckström, Timo Tuovinen, Mauri Saarikoski, Antti Riikonen ja Jonna Pirttijoki,Paleface, Erkki Saarela, Harri Saksala. Juontaja on Jaakko Kuusela. Tilaisuuden järjestävät Työväen Sivistysliitto TSL, KSL-opintokeskus ja TSL:n Helsingin opintojärjestö. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Lisätietoa Reijo Frankista löytyy vappuna avatusta www.tyovaenlaulu.fi -sivustosta, joka kokoaa yhteen työväenmusiikin tekijät ja harrastajat sekä tilaisuuksien järjestäjät. Sivusto on osa Työväenkulttuuri talteen ja eläväksi -hanketta, joka käynnistyi syksyllä 2015 muutaman työväenmusiikin parissa pitkään työskennelleen aloitteesta. Pian sata vuotta täyttävä sivistys- ja kulttuurijärjestö Työväen Sivistysliitto TSL hallinnoi hanketta, jossa on mukana yksittäisiä musiikin ystäviä, taiteilijoita ja tutkijoita sekä työväen kulttuurijärjestöjä koko vasemmiston kentästä.

Lisätietoja: viestinnän asiantuntija Merja Leskinen 040-5673208, merja.leskinen@tsl.fi

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä: