Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Tuula Haatainen ja Pekka Haavisto kertovat: Miten presidentti voi toimia arvojohtajana?

29.11.2017 @ 17:00 - 18:30

Kaksi presidenttiehdokasta,  kansanedustajat Tuula Haatainen (sd) ja Pekka Haavisto (vihr) keskustelevat ja vastaavat yleisön kysymyksiin aiheesta ”Miten presidentti voi toimia arvojohtajana?” keskiviikkona 29.11. klo 17-00-18.30 Robert`s Coffeessa, Sähkötalon aulatilassa 1 krs, Kampinkuja 2., ihan metroaseman lähellä. Tilaisuuden juontaa kirjailija, Kiehumispiste-dokumentin ohjaaja Elina Hirvonen.

Miten maan ulkopoliittinen johtaminen voi? Näkyykö siinä erilaiset yhteiskunnalliset arvot? Miten presidentti voi vaikuttaa kansalaismielipiteeseen? Riittääkö EU-jäsenyys maan turvallisuustakuuksi? Miten perinteisen voimapolitiikan ja uusien turvallisuushaasteiden, kuten ilmasto, pakolaisuus, ympäristö, taloudelliset kehityserot, suhde rakentuu 2020-luvulla?

Mikä yhdistää, mikä erottaa Tuula Haataisen ja Pekka Haaviston ulkopolitiikan toisistaan?

Keskustelun järjestävät neljä eteläisen Helsingin alueella toimivaa sos.dem. yhdistystä (Eira, Kruununhaka, Lauttasaari ja Töölö). Siihen on kutsuttu Etevin (Etelä-Helsingin vihreiden) aktiiveja somessa. Kahvitarjoilu 70:lle ensimmäiselle paikalle tulijalle. Tule kysymään ja kokemaan. Tervetuloa!

Lisätietoja:
Risto Kolanen, 0400-204 844.

Tiedot

Päivämäärä: