Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Tomi Sevander puhuu HKL:n majalla: Järkeviä liikenneratkaisuja kasvavaan Helsinkiin

24.8.2017 @ 18:00 - 21:00

Länsimetro tulee myöhässä ja kasvavin kustannuksin.  Ovatko kaupunkibulevardit tarpeen pääväylillä?  Raide-Jokeri parantaa poikittaisliikennettä. Seutuliikenne saa uudet vyöhykkeet ja hinnastot. Liikenneministeri esittää VR:n pilkkomista ja kilpailutusta seudulla. Miten Helsingin liikennesolmut aukeavat ja millaisin kustannuksin käyttäjälle? kysytään yleisölle avoimessa keskustelutilaisuudessa torstaina 24.8. klo 18 HKL:n kesäkodissa Länsi-Ulapanniemessä Lauttasaaressa.

Kaupunginhallituksen länsihelsinkiläinen jäsen Tomi Sevander puhuu aiheesta ”Helsingin kasvu vaatii järkeviä liikenneratkaisuja” . Puheenvuoroja käyttävät myös HKL-liikelaitosjohtokunnan jäsenet Jessica Karhu (vihr) ja Stefan Loman (sd).  Vapaata keskustelua.  Puhetta johtaa toimittaja Risto Kolanen.

Paikalla on keskustelun alla tai jälkeen saunomismahdollisuus sekä tarjolla kahvia, mehua ja makkaraa. Paikalle löytää Katajaharjun bussien 20 ja 20X Viklakujan pysäkiltä, kävellen rantaa sivuavaa tietä pitkin Kyyluodontien päästä ja autolla Lounaisväylän kautta.

Tapahtuman järjestävät JHL Stadin Demarit ja Lauttasaaren sosialidemokraatit.

Lisätietoja:
Risto Kolanen, 0400-204 844 ja Stefan Loman, 050-520 3390.

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä: