Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Tervetuloa työväentaloseminaariin Paasitorniin

2.9.2017 @ 10:00 - 16:30

Kutsumme teidät seminaariin lauantaina 2.9.2017 Helsinkiin. Seminaari pidetään Helsingin Työväentalolla (HTY) Paasivuorenkatu 5 A, 00530 Helsinki. Työväentalon kotisivut www.paasitorni.fi.
Suomen Työväentalojen Liitto ry (STTL) järjestää yhteistyössä TSL-Helsingin kanssa seminaarin, mikä käsittelee työväentalojen ja sosialidemokratian tilaa nykypäivänä historiallisesta
näkökulmasta. Tilaisuudessa on tarkoitus myös esitellä Ruotsin, Norjan ja Suomen tämän päivän työväentalo-organisaatiot.

Iltapäivän alustajat ovat FT Margareta Ståhl Ruotsista, Historiker Harald Berntsen Norjasta ja kansanedustaja Erkki Tuomioja Suomesta. Lisäksi aamupäivällä esitellään työväentaloorganisaatioiden toimintaa Norjassa, Ruotsissa ja Suomessa. Alustukset käännetään tai tulkataan suomeksi. Kysymykset voi esittää suomeksi ja ne käännetään
ruotsiksi.

Ennakkoilmoittautuminen TSL-Helsinki, www.tsl-helsinki.fi/tyovaentaloseminaari/ viimeistään 23.8.2017. Ilmoittautumisessa varataan myös vapaavalintainen lounas (12 €) ja Buffet- illallinen (30 € ).

Ystävällisin terveisin!

SuomenTyöväentalojen Liitto ry TSL-Helsinki ry