Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Tervetuloa nukketeatteriin Pitskun Nuorisotalolle!

maaliskuu 30 @ 15:30 - 16:30

Lauantaina 30.3.2019 klo 15.30-16.30 Pitskun Nuorisotalolla nähdään Nukketeatteri Ofelian Tuuliin tähystäjä -esitys.
Kesto n. 35 min, sopii päiväkoti-ikäisistä eteenpäin. Esityksen jälkeen kahvi- ja mehutarjoilu. Tapaat myös eduskuntavaaliehdokkaita tilaisuudessa, mm Jenni Karjalainen, Taru Reinikainen ja Tiina Rytky.

Esitys kertoo kaupungissa asuvasta originellista miehestä, joka tutkii tuulia. Koko kaupunki tuntee hänet ja ohikulkijat tiedustelevat aina häneltä, millaisia tuulia tänään. Ja tuuliin tähystäjä kertoo, onko luvassa hyviä tuuliavai huonoja tuulia. Tuuliin tähystäjä viihtyy parhaiten matemaattisten kaavioiden ja maailmankaikkeuden mysteerien parissa selvittääkseen tuulten salaisuuden, sillä tuuliin tähystäjä etsii kuumeisesti omaa tuultaan.
Eräänä päivänä mies jättää kaupungin taakseen ja keksii keinon, jolla pystyy hallitsemaan tuulten virtauksia. Kun tuuliin tähystäjä lähtee leikkimään tuulien kanssa, koko kaupungin elämä menee sekaisin. Hassuja ja hulluja asioita tapahtuu. Esityksen pituus 35 minuuttia. Sopii päiväkoti-ikäisille ja vähän vanhemmillekkin!
Nuket, lavastus, käsikirjoitus, esiiintyminen: Anne Lihavainen
Ohjaus: Anne Lihavainen ja Oili Sadeoja
Musiikki: Petter Korkman

Tarina pohjautuu Kaarina Helakisan kirjoittamaan ja Nina Haikon kuvittamaan saman nimiseen kirjaan.
TERVETULOA!
Järjestäjä: Pitäjänmäen työväenyhdistys.