Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Talous ja liikenne keskustelussa HKL:n majalla

elokuu 20 @ 18:00 - 21:00

Talous ja liikenne keskustelussa HKL:n majalla 20.8. klo 18 Lauttasaaressa

Helsingin sos.dem. valtuustoryhmän puheenjohtaja, kaupunkiympäristölautakunnan jäsen Eveliina Heinäluoma  puhuu aiheesta ”Helsingin suunta vuodelle 2019 – talous ja liikenneratkaisut?”   yleisölle avoimessa keskustelutilaisuudessa maanantaina 20.8. klo 18 HKL:n kesäkodissa Länsi-Ulapanniemessä Lauttasaaressa.

Pyydetyt puheenvuorot käyttävät myös Länsimetron hallituksen jäsen, aiemmin kahdeksan vuotta HSL:n hallituksessa toiminut Hannele Kerola Espoosta ja JHL:n yhteisjärjestön puheenjohtaja, HKL:n johtokunnan jäsen Stefan Loman Helsingistä. Vapaata keskustelua. Puhetta johtaa toimittaja Risto Kolanen.

Seutuliikenne saa uudet vyöhykkeet ja hinnastot. Lähijunaliikenne avautuu kilpailulle. Miten seudun liikennesolmut aukeavat ja millaisin kustannuksin käyttäjälle? Tule kysymään ja kertomaan mielipiteesi.

Paikalla on keskustelun alla tai jälkeen saunomismahdollisuus sekä tarjolla kahvia, mehua ja makkaraa. Paikalle löytää Katajaharjun bussien 20 Viklakujan pysäkiltä, kävellen rantaa sivuavaa tietä pitkin Kyyluodontien päästä ja autolla Lounaisväylän kautta.

Tapahtuman järjestävät Lauttasaaren sosialidemokraatit ja JHL-Stadin Demarit.

Lisätietoja:
Risto Kolanen, 0400-204 844 ja Stefan Loman, 050-520 3390.

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä: