Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

SDP:n valtakunnallinen eduskuntavaalikampanjastartti

tammikuu 26

Eduskuntavaalien kampanjastartti 26.1. – tule mukaan!

Tule käynnistämään yhdessä ja isolla porukalla SDP:n eduskuntavaalikampanja! ❤️

SDP:n eduskuntavaalien kampanjastartti järjestetään lauantaina 26.1.2019 Helsingin Jätkäsaaressa hotelli Clarionissa.

Ilmoittaudu täällä!

Kampanjastartissa julkaistaan SDP:n eduskuntavaaliohjelma ja kouluttaudutaan tärkeiden ja hyödyllisten teemojen parissa. Pääset tutustumaan eduskuntavaaliehdokkaisiin ja puolueaktiiveihin ympäri Suomen, tapaat puoluejohtoa ja kuulet kuumimmat vaalitunnelmat. Kampanjastartin hintaan kuuluu päivän ohjelma ja koulutukset (klo 10.00-22.00), lounas, kahvit ja pöytiin tarjoiltu kolmen ruokalajin illallinen.

Ohjelman päätyttyä iltaa on mahdollista jatkaa 02.30 asti. Iltaohjelmassa on SDP:n ehdokkaiden leikkimielinen Idols-kisa. Parhaat esitykset palkitaan!

Eduskuntavaaliehdokkaille on päivän ohjelmassa luvassa oma osio, jossa syvennetään vaaliohjelman ja kampanjaviestinnän tuntemusta.

Toivomme kampanjastarttiin mukaan kaikki puolueaktiivimme, erityisesti eduskuntavaaliehdokkaat ja heidän kampanjapäällikkönsä.

Tilaisuuden omavastuu osuus on 50 euroa. Ilmoittautuminen päättyy 11.1.2019, joten varaa paikkasi heti!

Lisätietoja, illan menu ja tarkempi ohjelma nettisivuillamme.

Ilmoittaudu täällä!

Tiedot