Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Save the date: SDP:n Eurooppa-työryhmän seminaari

syyskuu 19 @ 16:30 - 18:30

Suomi toimii kolmannen kerran EU:hun liittymisensä jälkeen EU-puheenjohtajamaana vuoden 2019 jälkipuoliskolla. Olet lämpimästi tervetullut SDP:n Eurooppa-työryhmän järjestämään seminaariin aiheesta keskiviikkona 19.9.2018 klo 16.30-18.30 eduskunnan Pikkuparlamentin auditorioon.

Seminaari liittyy kesäkuun puolivälissä julkaistuun SDP:n ehdotukseen Suomen EU-puheenjohtajuuskauden painopisteiksi. Avauksella SDP on halunnut kannustaa keskusteluun puheenjohtajuuskauden teemoista. Puheenjohtajuuskausi tarjoaa mahdollisuuden tuoda esille Suomelle tärkeitä asioita.

Puheenjohtajuuskauden kärkiteemoiksi SDP on esittänyt: 1) sosiaalisen ulottuvuuden vahvistamisen ja hyvinvointitalouden, 2) arktisuuden ja pohjoiset yhteydet, 3) kiertotalouden ja ilmastopolitiikan sekä 4) veronkierron torjumisen. Näistä teemoista voit lukea enemmän julkistamistilaisuuden tiedotteesta seuraavasta linkistä: https://sdp.fi/fi/blog/sdp-haluaa-painottaa-sosiaalista-hyvinvointia-kiertotaloutta-ja-pohjoista-ulottuvuutta-suomen-eu-puheenjohtajuuskaudella/

Seminaarissa puheenvuoron pitää SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne.  Seminaarin tarkempi ohjelma ja ilmoittautumisohjeet lähetetään syyskuussa. Merkkaathan tilaisuuden kuitenkin jo nyt kalenteriisi.

Parhain terveisin

Tytti Tuppurainen, SDP:n Eurooppa-työryhmän pj.                    Aleksi Kuusisto,  SDP:n Eurooppa-työryhmän pj.

Lisätiedot:
Tiina Hirvisaari, työryhmän sihteeri                                               Jesse Jääskeläinen, työryhmän sihteeri
gsm: 050 574 2087                                                                              gsm: 045 112 9299
tiina.hirvisaari@eduskunta.fi                                                           jesse.jaaskelainen@sonk.fi

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä: