Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Risto Kolanen puhuu uudesta keskustakirjastosta, lähikirjastoista ja kaupungin kulttuuritarjonnan mahdollisuuksista

27.2.2017 @ 13:30 - 15:30

Toimittaja, kulttuuri- ja kirjastolautakunnan jäsen Risto Kolanen puhuu uudesta keskustakirjastosta, lähikirjastojen verkon kehittämisestä, kaupungin kulttuuritarjonnan mahdollisuuksista maanantaina 27.2. klo 13.30 Roihuvuoren Eläkkeensaajien viikkokokouksessa Roihuvuoren kirkon seurakuntasalissa.

Esillä on uuden keskustakirjaston valmistuminen 12/2018, lähikirjastojen tulevaisuus, mm. Herttoniemen (2019) ja Laajasalon (2018) kirjastojen tulevat siirrot sekä Helsingin aluetalojen ja muun kulttuuritarjonnan mahdollisuudet, kun avustusjärjestelmä uudistuu uudella kaudella sekä työväenopiston itsenäisyyden tulevaisuus opetusviraston alla ilman johtokunnan olemassaoloa.

Alustaja on ollut  kulttuuri- ja kirjastolautakunnan jäsen 2009-2017 sekä sitä ennen suomenkielisen työväenopiston johtokunnan puheenjohtaja 2001-2008.

Roihuvuoren Eläkkeensaajat ry:n toimialuetta ovat Roihuvuori, Herttoniemi, Laajasalo, Jollas, Herttoniemenranta, Kruunuvuorenranta, Tammisalo, Marjaniemi, Kulosaari ja jäseneksi voivat liittyä muuallakin asuvat.

Kahvitarjoilua. Vapaa pääsy. Lämpimästi Tervetuloa!

Lisätietoja:
Pj Veijo Lehto, puh: +358-500-404223, veijo.j.lehto@gmail.com