Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Risto Kolanen erilaisessa kulttuuripoliittisessa keskustelussa

3.4.2017 @ 17:00 - 19:00

Radio Helsinki järjestää erilaisen vaalitapahtuman maanantaina 3. huhtikuuta klo 17–19 Yrjönkadun G Livelabissa, Yrjönkatu 3 (Pikku-Roban kulma).

Radio Helsingin kuntavaaliviikko Open Mic Extravaganza! -tilaisuudessa lava on vapaa ja mikki on auki kaikille helsinkiläisille kuntavaaliehdokkaille. Ennakkoilmoittautuminen on päättynyt ja ohjelma valmis.

Toimittaja Ville Blåfieldin vetämässä paneeliosuudessa puhutaan muun muassa kaupungin kulttuuritukien jakamisesta, kulttuuri-instituutioiden tukemisesta sekä alueellisesta kulttuuripolitiikasta Helsingissä. Kulttuuri- ja kirjastolautakunnan jäsen Risto Kolanen osallistuu paneeliin. Muut panelistit ovat: Laura Kolbe (kesk.), Hannu Oskala (vihr.), Sami Muttilainen (vas.), Panu Mäenpää (kok.), Pekka Tiusanen (ps.)

Aikaa keskustelulle on noin puoli tuntia kello 17:30 eteenpäin.

Luvassa on lisäksi usiikkia ja erilaisia esityksiä. Mukana Radio Helsingistä Tasavalta-ohjelman VIlle Blåfield ja Muller & Goisthoff.

Tapahtuma ei maksa mitään, joten tervetuloa Yrjönkatu 3:een sankoin joukoin! Suosittelemme tulemaan ajoissa paikalle.

P.S. Koko ohjelma nauhoitetaan ja osasia kuullaan sunnuntaina 9.4. klo 12-14 Ville Blåfieldin Vaalikahvit-ohjelmassa..

Tapahtuman facebook-sivu löytyy: https://www.facebook.com/events/399599760414883/

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä: