Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Resepti hyvään hoitoon

22 tammikuun @ 17:00 - 18:00

Terveysasemat ovat suomalaisen terveydenhuollon kivijalka. Kalasataman terveys- ja hyvinvointikeskuksessa pyritään yhdistämään sosiaali- ja terveyspalvelut saman katon alle.

Onko Kalasatama malliesimerkki tulevaisuuden terveysasemasta? Onko siitä reseptiksi hyvään hoitoon koko Suomelle? Miten helsinkiläisten kasvaviin terveyseroihin voidaan puuttua, entä pääseekö Helsingissä jatkossa lääkäriin?

Aiheesta keskustellaan Kalasataman terveysasemalla keskiviikkona 22.1.2020 klo 17 – 18. Keskustelijoina ovat:
Perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiuru
Terveyspoliittinen asiantuntija Lauri Vuorenkoski
Nuoret lääkärit Lara Juvonen ja Jonne Juntura
Terveysasemien johtava lääkäri Timo Lukkarinen (johdon näkökulma)

Keskustelu järjestetään Kalasataman terveys- ja hyvinvointikeskuksessa, Työpajankatu 14 A, 00580 Helsinki, neuvottelutiloissa 2B14-15, 2. kerros. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Yhteiskuntapoliittinen sos. dem. yhdistys YPSY on helsinkiläinen SDP:n puolueosasto, jonka tehtävänä on synnyttää yhteiskunnallista keskustelua. Osaston jäseniä on ollut kirjoittamassa pamflettia “Resepti hyvään hoitoon” (Kalevi Sorsa -säätiö 2018). Se on luettavissa täällä: https://sorsafoundation.fi/wp-content/uploads/2018/11/Resepti_hyvaan_hoitoon.pdf

Tervetuloa!

Tiedot