Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Piirin puheenjohtajaehdokkaiden tentti

lokakuu 13 @ 17:00 - 18:30

Piirin puheenjohtajaehdokkaiden tentti tiistaina 13.10. klo 17-18.30.

SDP Helsingin puheenjohtaja kaudelle 2021-2022 valitaan syyspiirikokouksessa marraskuussa.

Järjestämme tilaisuuden, jossa pääsemme tutustumaan tarkemmin puheenjohtajaehdokkaiden ajatuksiin. Tähän mennessä ehdokkaiksi ovat ilmoittautuneet Anita Hellman, Olli-Pekka Koljonen ja Tiina Rytky. Ehdokkaita on tenttaamassa Joona Räsänen. Jos sinulla on mielessäsi kysymys ehdokkaille, kerro se meille tällä lomakkeella: https://link.webropolsurveys.com/S/5241AA90B8065454

Tilaisuutta pääsee seuraamaan paikan päältä tai mukavasti kotisohvalta livestreamin kautta. Livestream on nähtävissä tämän linkin takana ja tilaisuuden tallenne on nähtävissä myös jälkikäteen: https://youtu.be/IZ1TIpEt4Tc

Tilaisuus järjestetään Käpylän työväentalolla ja paikan päälle mahtuu 65 ensimmäisenä ilmoittautunutta, jotta turvavälit saadaan huomioitua. Paikalle ilmoittautuneita suositetaan käyttämään kasvomaskia. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä! Ilmoittaudu täällä: https://link.webropolsurveys.com/S/F79060B00382A612

Tiedot