Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Myllypuron demareiden toritapahtuma

syyskuu 26 @ 11:00 - 13:00

Korona on vaikuttanut siihen, että perinteistä myllypurolaisten järjestöjen yhteistä Myllypuro-päivää ei järjestetä tänä syksynä. Mutta me Myllypuron Sosialidemokraatit järjestämme oman tapahtuman lauantaina 26.9.2020 klo 11.00 – 13.00 välisenä aikana Myllypuron ostarin toriaukiolla lähellä S-marketin sisäänkäyntiä paikassa, jossa olemme olleet aikaisimpinakin vuosina. Joten perinne jatkuu osaltamme Koronasta huolimatta. Toki muistamme turvavälit ja siisteyden.

Tulemme pystyttämään torille Demari-teltat ja myyntipöydät sekä makkaranpaistopisteen perinteisen ”demarimakkaran” grillaamista ja myyntiä varten.

Myynnissä on perinteisesti villasukkia, lapasia, punaherukkahilloa ja omenahilloa ja leivonnaisia. Tilaisuudessa jaetaan puolueen esittelymateriaalia ja lapsille ilmapalloja.

Tilaisuudessa on mahdollisuus keskustella politiikasta. EU-asioista voi kysellä Europarlamentaarikko MEP Eero Heinäluomalta (tavattavissa klo 11.00 alkaen) ja Eduskunta-asioista ja Helsingin asioista kansanedustaja / valtuutettu / sd-ryhmän puheenjohtaja Eveliina Heinäluomalta (tavattavissa klo 11.00 -13.00 välisen ajan).

Kuntavaalit 18.4.2021. Myllypuron Sosialidemokraatit ovat asettanut Helsingin piirissä lokakuussa järjestettävään jäsenäänestykseen kuntavaaliehdokkuudesta Eveliina Heinäluoman, Nita Austeron ja Eija Paanasen. Heidät voi tavata tapahtumassa, kuten myös Helsingin piirin puheenjohtajuutta tavoittelevan Anita Hellmanin Vuosaaresta

Syysterveisin
Myllypuron Sosialidemokraatit