Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Mauno Koiviston perintö kantaa III -syntymäpäiväseminaari ja konsertti

marraskuu 25 @ 16:30 - 19:00

Suositut Mauno Koivisto -seminaarit jatkuvat myös tänä vuonna Koiviston syntymäpäivänä. Maanantaina 25.11. klo 16.30-17 aloitamme Paasitornin tilavassa Sirkus-salin lämpiössä, jossa YPSY tarjoaa aluksi kakkukahvit. Sirkus-salissa Erkki Liikanen juontaa keskustelun Mauno Koivistosta ja populismista.  Korkeatasoisina alustajina ovat Suomen Akatemian entinen arviointi- ja kehitysjohtaja VTM Paavo Löppönen ja väitöskirjatutkija Ilona Lahdelma (Oxford University), jonka erityistutkimusalue on Euroopan unioni ja eurooppalaiset nationalistiset liikehdinnät, ja joka  jatkaa pohdintaa demokratian tulevaisuudesta Euroopassa. Erkki Liikasen johtamassa paneelissa esiintyy alustajien lisäksi professori Jukka Kekkonen, oikeusvaltiotematiikan erityisasiantuntija. Myös yleisöllä on mahdollisuus osallistua keskusteluun.

Tilaisuus päättyy konserttiin, jossa kansainvälisen tason huippumuusikot sellisti Arto Noras ja pianisti Juhani Lagerspetz vastaavat taiteellisesta ohjelmasta. Hieno ilta tiedossa!

Mauno Koiviston perintö kantaa III -tilaisuus on ilmainen ja kaikille avoin.

Tässä myös linkki tapahtuman Facebook-sivulle! https://www.facebook.com/events/519956415450098/

Lisätietoja:
Riitta Seppälä