Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Demarit mukana Lauttasaari-päivillä

syyskuu 7 @ 10:30 - 16:45

Kansanedustaja Eveliina Heinäluoma ja valtuutetut Pentti Arajärvi ja Jukka Järvinen mukana Lauttasaari-päivillä lauantaina 7.9. klo 12.00-16.45 Tallbergin puistotiellä

Lauttasaaren demarit osallistuvat Lauttasaari-päivien katutapahtumaan lauantaina 7.9. klo 12.00-16.45 omalla teltalla yhdistyksille varatulla viheralueella. Tapahtumalla on, kolmantena vuonna, uusi paikka, Tallbergin puistotiellä, liikenneympyrän ja Haahkatien välissä. Tapahtuma levittäytyy myös Shellin puistoon.

Olemme paikalla teltalla, ruusuilla, kirjakirpputorilla ja lehtienjaolla. Tervetuloa keskustelemaan ja vaikuttamaan päättäjiin! Tavattavissa ovat mm. valtuustoryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Eveliina Heinäluoma klo 12, liikuntajaoston jäsen Leila Vasama klo 12-14, kaupunginvaltuutettu, piirin puheenjohtaja Pentti Arajärvi klo 12-13, valtiosihteeri, valtuutettu Pilvi Torsti klo 15, yhdenvertaisuustoimikunnan varajäsen Arja Katriina Ylänkö klo 15.30-16.45, valtuutettu, liikuntajaoston jäsen Jukka Järvinen klo 16. Sekä saaren omia sd-vaikuttajia.

Seuran virallinen tapahtuma alkaa klo 12, mutta teltat ja kirppikset ovat siellä jo klo 10 jälkeen, ja Lauttasaaren demarit 10.30 eteenpäin. Aikoja vierailuille on hyvin jäljellä klo 14-16, hyvät valtuustoryhmän ja lautakuntien jäsenet! Tämä on suurin vuotuinen kansantapahtuma Lauttasaaressa. Tervetuloa!

Ira Kaspi tulee laulamaan lavalle ja katuruokaa on tarjolla enemmän kuin aiemmin. Lehti esittelee ohjelmaa ja tarjoilua. Lauttasaari-Seuran puheenjohtaja Juha Beurling-Pomoell avaa.

Lisäkäsiä aina tarvitaan, etenkin teltan pystytys- ja purkuvaiheessa. Siis klo 10 ja ennen klo 17. Vpj Kaarina Kallioniemi vastaa kirjakirpputorista.

Ilmoita tulosi: tiedottaja Risto Kolanen, 0400-204 844 ja pj Kimmo Sarje, 040 757 6131.

Tiedot

Päivämäärä: