Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Lauttasaaren vaalikeskustelu ja vaalimarkkinat

maaliskuu 30 @ 11:00 - 14:00

Thomas Wallgren Lauttasaaren vaalikeskustelussa lauantaina 30.3. klo 11-12 ja Hanna Huumonen vaalimarkkinoilla klo 12-14 Lauttiksen kokoontumistilassa

Lauttasaarelaisten eduskuntavaaliehdokkaat ovat saarelaisten tentattavana lauantaina 30.3. klo 11. Mitkä ovat polttavimmat lauttasaarelaisten arkea vaikeuttavat asiat? Minkälaisella arvopohjalla lauttasaarelaiset ehdokkaat asioista päättävät? Millaisilla teemoilla ehdokkaat haluavat äänesi?

Vaalikeskusteluun kutsutaan kaikki lauttasaarelaiset eduskuntavaaliehdokkaat sekä lauttasaarelaisten eduskuntapuolueiden paikallisen yhdístyksen kutsuma puolueen edustajaehdokas. LASY kutsuu Thomas Wallgrenin. Tervetuloa käymään hyvää arvokeskustelua ja tutustumaan ehdokkaisiin.

Vaalikeskustelun jälkeen on vaalimarkkinat Lauttiksen kohtaamistilassa klo 12-14. Roll upit, esitteet, ilmapallot sallittujaa. Helsinkiläiset eduskuntavaaliehdokkaat ovat saarelaisten tavattavissa. Ainakin Hanna Huumonen Ruoholahdesta on paikalla. Tervetuloa kysymään ja haastamaan ehdokkaita heidän näkemyksistä.

Tilaisuuden järjestää Lauttasaari-seura yhdessä seurakunnan kanssa. Tilaisuus järjestetään Lauttiksen kauppakeskuksessa (Lauttasaarentie 28) Lauttasaaren seurakunnan uudessa kohtaamispaikassa. Kahvitarjoilua.

Huomaa: Lauttis-kauppakeskus kieltää kaiken vaalityön sisällään ja terassilla. Tämä on ainoa paikka ja tilaisuus sille.

Lisätietoja: Risto Kolanen, tiedottaja, 0400-204 844

Tiedot