Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kaarelan sd:n vieraana Hok-Elanto vaalien ehdokkaita sekä puoluekokousedustajaehdokkaita

25 helmikuun @ 18:00 - 20:00

Hok-Elanto vaalien ehdokkaita sekä puoluekokousedustajaehdokkaita Kaarelan Sosialidemokraatit ry avoimessa helmikuun kuukausikokouksessa ti 25.2.2020

Tervetuloa tiistaina 25.2.2020 klo 18.00 Kannelmäkeen Kaarelan Sosialidemokraattien avoimeen helmikuun kuukausikokoukseen osoitteeseen Kaarelantie 86, kerhotila. Vieraanamme on Hok-Elanto vaalien ehdokkaita sekä puoluekokousedustajaehdokkaita. Ehdokkaiden esittäytymisiä, ajankohtaista keskustelua ja kysymyksiä.

Hok-Elanto vaalien ehdokas tai puoluekokousedustajaehdokas tervetuloa esittäytymään. Ilmoittele vierailustasi mielellään etukäteen: petteri_auvinen@hotmail.com

Puoluekokousedustajat valitaan jäsenvaalilla. Nettivaali 25.2.-4.3.2020 ja postiäänetys 12.-31.3.2020.

Kevään 2020 HOK-Elanto vaaleissa voit äänestää joko sähköisesti tai postitse. Äänestysaika on 26.3.-6.4.2020. Äänestyslipuke ja äänestysohjeet postitetaan HOK-Elannon äänioikeutetuille jäsenille viikon 13 aikana. Äänioikeus on jokaisella ennen vaalivuotta 15 vuotta täyttäneellä jäsenellä. Jäsenyyden tulee olla alkanut viimeistään 31.12.2019.

Kahvitarjoilu.

Tervetuloa!