Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Helsinki Pride

syyskuu 12

Pride-viikkoa juhlitaan 7.-13.9.2020. Tänä vuonna Pride-marssi järjestetään virtuaalisesti ja puistojuhla levittäytyy piknikien merkeissä ympäri kaupunkia.

Miten voit osallistua?

Tänä vuonna Helsinki Pride-kulkueeseen osallistuminen onnistuu niin pihoilta, puistoista kuin kotisohviltakin uuden ja upean hybriditapahtuman ja Virtuaalikulkueen avulla!

Kokoontumisrajoituksista johtuen lauantain 12.9 suurkulkue saa tänä vuonna uuden muodon hybriditapahtumana, jossa yhdistyvät Pride-kansan omatoimiset juhlat ja marssit ympäri kaupunkia, sekä yhteisöllisyyttä luova Virtuaalikulkue, jonka löydät helsinkipride2020.fi -tapahtumasivuilta. Virtuaalikulkueeseen osallistumalla olet osa sateenkaaren kaikissa väreissä laajenevaa, Helsingin täyttävää Pride-merta, jonka kasvua voit seurata lauantain aikana tapahtumasivuilla!

Pride-piknikkejä kannustetaan laittamaan pystyyn eri puolilla kaupunkia klo 13 alkaen tai laittamaan pöydän koreaksi kotona! Jaa tunnelmia sosiaaliseen mediaan: #imwithpride #helsinkipride2020

Lauantai-ilta huipentuu live-striimattuun Pride-konserttiin.

Lue lisää Pride-viikon tapahtumista täältä.

Tägää julkaisuusi myös SDP ja Helsingin piiri!
Twitter: @SDPhelsinki ja @Demarit
Instagram: @sdphelsinki @sosialidemokraatit