Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Feministibrunssi

toukokuu 5 @ 10:00 - 12:00

Helsingin Demarinaiset järjestävät brunssin lauantaina 5.5. klo 10-12 Café Köketissä, Aleksanterinkatu 28. Brunssi on town hall-tyyppinen tilaisuus, jossa puhutaan avoimesti feminismista ja sosialidemokratiasta. Tavoitteena on kuulla mielipiteitä ja tarinoita liittyen näihin teemoihin ja luoda turvallinen, rauhallinen tila pohtia puolueen feminististä tilaa ja Demarinaisten roolia feministisessä työssä. Brunssilla ei ole varsinaista agendaa, eikä sen tarkoitus ole luoda lisää työryhmiä tai aivoriihiä. Keskustellut teemat kuitenkin toivottavasti inspiroivat ja siivittävät sisäistä debattia, sekä Demarinaisten toimintaa. Toiveena on, että mahdollisimman moni tapahtumaan osallistunut löytää itselleen tavan olla mukana puolueen ja naisliiton feministisessä politiikassa!

Brunssi on osallistujille maksuton ja ilmoittautuminen tapahtuu oheisen linkin kautta: https://goo.gl/forms/hhE3m2otemiXcumF3
Ilmoittautumiset ovat kuitenkin sitovia ja peruutukset tulee tehdä perjantai 27.4. mennessä. Muussa tapauksessa Helsingin Demarinaiset perivät 10€ peruutusmaksun. Tapahtumaan on rajoitettu määrä paikkoja – varaa siis omasi ajoissa! 🙂

Brunssi on Café Köketin brunssi, jonka sisällön näet täältä:http://www.cafekoket.fi/menu/brunssit Seurueellemme on varattu oma kabinetti tapahtuman ajaksi. Tulethan paikalle ajoissa!

Mahdollisiin kysymyksiin vastaa Helsingin Demarinaisten puheenjohtaja, Maria Nyroos, marianyroos@outlook.com

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä: