Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Demarit Hakaniemen markkinoilla

maaliskuu 3 @ 10:00 - 14:30

sunnuntaina 3.3.2019 klo 10-14.30. Tavattavissa mm piirin 1. varapuheenjohtaja, kansanedustajaehdokas Anita Hellman klo 10-12, kaupunigin ympäristölautakunnan rakennusten ja yleisten alueiden jaston varajäsen Ilona Törmikoski klo 10-11.15, vammaisneuvoston varajäsen Mika Taberman klo 10-14.30, kansanedustajaehdokas Jukka Kekkonen klo 10-12, varavaltuutettu Maija Anttila klo 10.30-12, , kaupunginvaltuutettu, kansanedustajaehdokas Pentti Arajärvi klo 11-12.30, kaupunginvaltuutetut ja kansanedustajaehdokkaat Eveliina Heinäluoma ja Jukka Järvinen klo 11, kansanedustaja, EU-vaaliehdokas Eero Heinäluoma klo 11, kansanedustajaehdokas Tuomas Finne klo 11, kaupunginvaltuutettu Sinikka Vepsä ja vammaisneuvoston jäsen Arzu Caydam-Lehtonen ko 11.30-13.30, kaupunginvaltuutettu Ville Jalovaara klo 12, kansanedustaja, kaupunginvaltuutettu Pilvi Torsti klo 12-13, kansanedustajaehdokas Hanna Huumonen klo 12, kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunnan liikuntajaoston varajäsen Pirjo Kivistö klo 12.30-14.30. Tervetuloa!

Lisätietoja:
Tarja Kantola