Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Demarit Hakaniemen markkinoilla

2.12.2018 @ 10:00 - 14:30

sunnuntaina 2.12.2018 klo 10-14.30. Paikalla mm vammaisneuvoston varajäsen Mika Taberman klo 10-14.30, kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunnan liikuntajaoston jäsen Leila Vasama klo 10-11, kansanedustajaehdokas Tiina Rytky klo 10-12, kaupunginvaltuutettu Pentti Arajärvi klo 10-12, varavaltuutettu Maija Anttila klo 10.30-12, apulaispormestari Nasima Razmyar klo 11, kaupunginvaltuutetut Eero Heinäluoma, Eveliina Heinäluoma ja Jukka Järvinen klo 11, kaupunginvaltuutettu Abdirahim ”Husu” Hussein klo 11-13, kansanedustajaehdokas Taru Reinikainen ja vaalipäällikkö Iris Schiewek klo 11-13, rakentamispalveluliikelaitoksen johtokunnan varajäsen Anita Hellman klo 11-13, kaupunginvaltuutettu Sinikka Vepsä klo 11.30-13.30, kaupunginvaltuutettu Ville Jalovaara klo 12, europarlamentaarikko Liisa Jaakonsaari klo 12-13, kaupunginvaltuutettu, eduskunnan varapuhemies Tuula Haatainen klo 12-13, kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunnan liikuntajaoston varajäsen Pirjo Kivistö klo 12-14.30. Tervetuloa!

Tiedot

Päivämäärä: