Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Avoin keskustelu: Seudun suuret liikenneratkaisut 2020-luvulla?

elokuu 29 @ 18:00 - 20:00

Seudun suuret liikenneratkaisut 2020-luvulla? – Avoin keskustelu HKL:n majalla torstaina 29.8. klo 18

Helsingin sos.dem. valtuustoryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Eveliina Heinäluoma, HKL:n johtokunnan puheenjohtaja Laura Rissanen (kok.) ja tekniikan tohtori Mikko Särelä (vihr.) keskustelevat aiheenaan ”Helsingin seudun suuret liikenneratkaisut” yleisölle avoimessa keskustelutilaisuudessa torstaina 29.8. klo 18 HKL:n kesäkodissa Länsi-Ulapanniemessä Lauttasaaressa.

Tärkeitä kysymyksiä ovat: Miten hoidetaan julkinen liikenne pks-alueella jatkossa ja millä kustannuksilla? Onko HKL:llä tulevaisuutta? Mihin tarvitaan Keskustatunnelia? Juna/Raide/Bussiliikenne, miten painotetaan eri liikennemuotoja tulevaisuudessa?

Kimmo Sarje avaa. Puhetta johtaa HKL:n johtokunnan jäsen Stefan Loman. Tule kysymään ja kertomaan mielipiteesi. Majalla on keskustelun alla tai jälkeen saunomismahdollisuus sekä tarjolla kahvia, mehua ja makkaraa. Sauna on lämmin: Naisille klo 17-18.30, miehille 18.30-20.

Paikalle löytää Katajaharjun bussi 20 Viklakujan pysäkiltä, kävellen rantaa sivuavaa tietä pitkin Kyyluodontien päästä ja autolla Lounaisväylän kautta majojen parkkialueelle.

Tapahtuman järjestävät Lauttasaaren sosialidemokraatit ja JHL-Stadin Demarit.

Lisätietoja:
Risto Kolanen, 0400-204 844 ja Stefan Loman, 050-520 3390

Tapahtumalla on facebook-sivu, jota saa levittää avoimesti somessa: https://www.facebook.com/events/2104651759638881/?active_tab=about#

Tiedot

Päivämäärä: