Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

22.4.2016 @ 19:00 - 21:00

Integraatioteatteri Baltzarin musiikkikabaree SYNTI saa ensi-iltansa Aleksanterin teatterissa 20.huhtikuuta klo 19. Näytelmän ensi-ilta on jo täynnä; parvelta voi vielä saada lippuja. Muut esitykset pe 22., to 28. ja pe 29.4.

Kansainvälisen orkesterin siivittämän SYNTI-musikaalin laulajat kaappaavat yleisönsä matkalle uniin ja unelmiin suomalaiseen 1950-luvun sielunmaisemaan valloittavan ja hurmaavan naivismin hengessä. Teatteri Baltzarin 16-henkinen esiintyjäkaarti palaa vanhojen suomalaisten iskelmien tanssilavoille elämään väkevää kolmiodraamaa.

Veijo Baltzarin käsikirjoittama ja ohjaama näytelmä perustuu tunneälyohjaukseen. Miltä se näyttää lavalla? Vahvalta itsessään istumiselta, tunteilta, rohkeudelta ja heittäytymiseltä. Ja mikä tärkeintä: sielukkuus kantavana voimavarana. Me uskalletaan rakastaa, elää ja kokea, näyttää tunteita! Uskallatko sinä? Tule ja ota selvää! Varoituksen sana kuitenkin – joko rakastut tai vihastut, muuta vaihtoehtoa emme sinulle anna!

Käsikirjoitus, ohjaus: Veijo Baltzar
Näytelmän pääosat: Veijo Baltzar, Lilian Luo, Lia Goresh

Musiikki: Alexander Dmitriev (piano), Ilkka Ferm (saksofoni), Carl-Johan Häggman (perkussiot)
Muissa rooleissa: Nina Castén, Aino Sederholm, Samia Abdullahi, Marjana Andreeva, Aino Bertell, Tuulia Heiskanen, Milla Kaitalahti, Oona-Emilia Latva-Hoppala, Elsa Marjanen, Molly Nybondas, Peppina Sillasto, Elsa Simonen, Elina Öster