Tapanilan Työväenyhdistyksen kevätkokous

Tapanilan Työväentalo, Sompiontie 4, 00730 Helsinki

Kutsu sääntömääräiseen kevätkokoukseen

Kevätkokous pidetään ti 30.3.21 klo 18.00 alkaen Tapanilan työväentalolla Sompiontie 4. KEVÄTKOKOUKSESSA KÄSITELLÄÄN TILINPÄÄTÖS 2020 JA TOIMINTAKERTOMUS 2020. PUOLOUEKOKOUS 2020 TAMPEREELLA TEKI YHDISTYKSILLE UUDET MALLISÄÄNNÖT PUOLUEOSASTOILLE HYVÄKSYTTÄVIKSI. Kokous pidetään hybridikokouksena. Korona rajoitusten määräämä henkilö lukumäärä voi tulla paikanpäälle. Pidämme huolen turvaväleistä, käsidesistä ja kasvomaskeista.

Ilmoittautuminen etukäteen on välttämätön, sähköpostilla 25.3 mennessä puheenjohtajalle osoitteeseen seija.stenman@pp.inet.fi Kokous pidetään myös etäkokouksena. Linkki kokoukseen lähetetään sähköpostilla 29.3.21 mennessä. Pyydettäessä saa opastusta ennen kokouspäivää.

Ilmoittautuminen 25.3 mennessä sihteerille osoitteeseen marhelin@gmail.com Kokoukseen voi myös nimetä itselleen asiamiehen Asiamies voi edustaa yhtä tai useampaa jäsentä yhdistyksen kokouksessa.

Yhdistyksen hallitus voi sallia, että myös valtuutettu saa valtuuttaa toisen valtuutetun käyttämään oikeuttaan kokouksessa.

Ilmoittautuminen sähköpostilla 25.3 mennessä puheenjohtajalle osoitteeseen seija.stenman@pp.inet.fi tai puh 0400 801484