SDP:n järjestöpäivät 2022

Aulanko, Hämeenlinna

SDP:n valtakunnalliset järjestöpäivät pidetään lokakuun viimeisenä viikonloppuna 29.–30.10.2022 Aulangolla Hämeenlinnassa. Luvassa on innostusta, ideoita ja työkaluja tekemiseen. Haastamista, herättelyä ja tuoreita ajatuksia sekä uusia ja vanhoja tuttavuuksia. Ensi kevään eduskuntavaalit näkyvät taatusti järjestöpäivien ohjelmassa. Lämpimästi tervetuloa SDP:n Järjestöpäiville!

Järjestöpäivät pähkinänkuoressa:

Milloin ja missä: 29.–30.10.2022 Aulangolla Hämeenlinnassa. Tapahtuma alkaa lauantaina klo 11 ilmoittautumisella ja lounaalla. Ohjelma alkaa klo 12. Sunnuntaina ohjelma päättyy noin klo 12.30, jonka jälkeen on lounas.

Kenelle: Järjestöpäivät on tarkoitettu kaikille jäsenille, ja eduskuntavaalien lähestyessä erityisesti ehdokkaille, vaalipäälliköille ja tukiryhmille.

Mitä on luvassa:

Järjestöpäivät avaa SDP:n puheenjohtaja, pääministeri Sanna Marin. Seuraavaksi lavalle astuu Hämeenlinnan kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Johannes Koskinen. Eduskuntavaaleihin valmistaudumme miettimällä oman brändin rakentamista Marjo Hellmanin opastuksella ja otamme oppia Ruotsin vaaleista, joista kertoo Ruotsin Sosialidemokraattien järjestöpäällikkö Joakim Johansson. Ennen lauantain työpajoja puoluesihteeri Antton Rönnholm esittelee puolueen eduskuntavaalivalmistautumista.

Tutustu Järjestöpäivien ohjelmaan ja mieti mikä sinua kiinnostaa laajasta työpaja kattauksesta.

Järjestöpäivien teemakokonaisuudet ovat:
1. Ehdokkaat ja kampanjat
2. Vaalipäälliköt
3. Kampanjateemat
4. Äänestäjän kohtaaminen
5. Jotain muuta

Ilmoittautuminen pajoihin tapahtuu vasta Aulangolla.

Hinta: Osallistumismaksu järjestöpäiville on 50 euroa (sisältää ohjelman ja ruokailut). Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Matkakulut korvataan halvimman julkisen liikenteen mukaan ja matkakuluissa on 25 euron omavastuu.

Majoitus: Majoituksesta jokainen osallistuja huolehtii itse. Jos et saa varattua majoitusta Aulangolta, ei hätää, Hämeenlinnan keskustassa on monta hyvää hotellia. Kulkemiset Hämeenlinnan keskustan ja Aulangon välillä korvataan toki.

Varaa Aulangolle hotellihuone täältä tai soittamalla numeroon 03 4108 1633 tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen aulanko@scandichotels.com.

Ilmoittaudu Järjestöpäiville

Ilmoittautuminen Järjestöpäiville päättyy 17.10.2022.

Jos haluat lisätietoa, niin ole yhteydessä lyyli.raatikainen@sdp.fi