Risto Kolanen Lauttasaaren Arvoillassa Pajalahden puistossa

Lauttasaari

Lauttasaaren seurakunta järjestää lauttasaarelaisille kuntavaaliehdokkaille Arvoilta -keskustelun maanantaina 7.6. klo 17-19. Jokaisesta puolueesta on yksi edustaja paikalla. Sitä isännöi kirkkoherra Juha Rintamäki, joka haastattelee ehdokkaat. Hän tulee kysymään mm. ehdokkaiden perusarvoa, joka menee kaikkien muiden arvojen edelle? Mitä toimia ja tekoja tarvitaan paremman Lauttasaaren ja kaupungin puolesta? Kuka kantaa suurimman vastuun siitä, että yhteiskuntamme olisi ekologisesti ja sosiaalisesti hyvä kaikille?

Keskusteluun osallistuvat: Elomaa Ville, Kokoomus, Harkki Anu, Vihreät, Haverinen Pasi, Liike Nyt, Hönö Päivi, Perussuomalaiset, Juvonen Noora, Keskusta, Kolanen Risto, SDP, Laakso Janne, Kristallipuolue, Majaniemi Minna, Vasemmisto ja Storå Anna, RKP.

Tapahtuma on avoin yleisölle, mutta paikalle voidaan ottaa korkeintaan 50 henkilöä. Arvoilta on ulkoilmatapahtuma, jossa ei ole istumapaikkoja.

Tilaisuus striimaataan seurakunnan FB-sivuille ja yleisöä voi olla paikalla kokoontumisrajoitusten mukaisesti.

Linkkiä Facebook-tapahtumaan saa jakaa https://www.facebook.com/events/309418844013614