Demarit Hakaniemen markkinoilla

Hakaniemen tori, 00530 Helsinki

Olemme Hakaniemen markkinoilla su 3.4.2022 klo 10-14.30. Tavattavissa mm Helsingin Sataman hallituksen jäsen, piirihallituksen jäsen Taru Reinikainen ja vammaisneuvoston varajäsen Mika Taberman klo 10-14.30, vammaisneuvoston jäsen Katja Bärblom klo 10-12, apulaispormestari Nasima Razmyar klo 10.30, kansanedustaja, valtuutettu Eveliina Heinäluoma, varavaltuutettu Jukka Järvinen, varavaltuutettu, kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunnan kulttuurijaoston jäsen Fardoos Helal, MEP Eero Heinäluoma klo 11, työministeri Tuula Haatainen klo 11-12, valtuutettu Pilvi Torsti klo 11-12, rakentamispalveluliikelaitoksen johtokunnan varajäsen Kalle Mikkolainen klo 11-13, liikenne- ja viestintäministeri, valtuutettu Timo Harakka, MEP Miapetra Kumpula-Natri klo 12-13, sosiaali- ja terveyslautakunnan jaoston varajäsen, piirihallituksen jäsen Eero Kiuru klo 13-14. Teltan tuovat paikalle Kanta-Helsingin Sosialidemokraatit.

Ilmoittaudu päivystäjäksi: https://doodle.com/meeting/participate/id/NbWE9PQe

Tervetuloa!