Tuomas Finne Helsingin sosialidemokraattien toiminnanjohtajaksi

Helsingin sosialidemokraattien toiminnanjohtajaksi on valittu Tuomas Finne. 41-vuotias Finne on koulutukseltaan kulttuurituottaja (AMK). Finne siirtyy tehtävään Työväen Sivistysliitto TSL:stä, jossa hän on toiminut tuottajana.

Finnellä on pitkä kokemus järjestö- ja puoluetoiminnasta niin työ- kuin luottamustehtävien kautta. Hän on työskennellyt aiemmin mm. TSL:n Helsingin opintojärjestön toiminnanjohtajana sekä toiminut Itäkeskuksen sosialidemokraattien puheenjohtajana ja Helsingin kulttuurijaoston puheenjohtajana.

– Tuomaksen monipuolinen järjestöosaaminen, pitkä kokemus Helsingin piirin toiminnasta ja tulevaisuuteen katsova työote vakuutti meidät, kertoo Helsingin piirin puheenjohtaja Anita Hellman.

Finne aloittaa tehtävässään 20.9.

– Aloitan työssäni suurella luottamuksella SDP Helsingin kykyyn huolehtia kaupungin hyvinvoinnista ja tasa-arvoisesta kehityksestä. Uskon jäsenistön, valtuustoryhmän ja kaikkien luottamushenkilöiden yhteispeliin. Jäsentoiminta ja tapahtumat ovat minulle käytännön työkaluja politiikassa. Toivon siitä olevan hyötyä piirille kun suuntaamme kohti seuraavaa valtuustokautta ja tulevia vaaleja, Tuomas Finne kertoo.

Lisätietoja:

Anita Hellman