Haemme järjestösuunnittelijaa

Helsingin sosialidemokraatit ry on SDP:n piirijärjestö, joka toimii samalla kunnallisjärjestönä vastaten toiminnasta ja kampanjoista Helsingin alueella.

Järjestösuunnittelija mahdollistaa ja toteuttaa yhdessä toiminnanjohtajan kanssa Helsingissä tehtävää puoluetyötä.

Olet positiivisella asenteella varustettu työtä pelkäämätön tiimipelaajaa, jolla on viestintätaidot hallussa. Kykenet itsenäiseen ja aloitteelliseen työskentelyyn ja ymmärrät vapaaehtoisten kanssa tehtävän järjestötyön tarkoituksen ja haasteet. Olet innostava, ratkaisukeskeinen ja palveluhenkinen, osaat motivoida ja kannustaa jäsenistöämme. Olet järjestelmällinen ja tarkka, hallitset kokonaisuudet ja pidät langat käsissäsi silloinkin, kun moni asia vaatii samanaikaisesti huomiotasi.

Työpaikka sijaitsee Hakaniemen Ympyrätalossa, SDP:n puoluetoimistossa. Työsopimus on voimassa toistaiseksi. Tehtävästä maksetaan Järjestötoimitsijain liiton työehtosopimuksen mukaista palkkaa. Haastattelut suoritetaan viikolla 22–23. Työ alkaa 22.8.2022 tai sopimuksen mukaan.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

• taloushallinnon eri osa-alueita: osto- ja myyntireskontra, talousarvion seuranta
  • yhteydenpito osastoihin ja jäseniin
  • sisäinen ja ulkoinen viestintä

Emme vaadi täyttä riviä, mutta arvostamme:

• kokemusta järjestötyöstä
  • viestinnällistä osaamista
  • taloushallinnon osaamista
  • päämäärätietoista otetta yhdistettynä sosiaalisiin taitoihin
  • halua kehittää osaamistasi
  • valmiuksia ottaa haasteita vastaan
  • sosialidemokraattisen järjestökentän tuntemusta ja sosialidemokraattista arvomaailmaa

Hakemukset tulee toimittaa 25.5.2022 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Tuomas Finne, puh. 050 3740 315. Hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen toimitetaan sähköpostitse otsikolla ”Järjestösuunnittelija” osoitteeseen tuomas.finne@sdp.fi 25.5.2022 mennessä.