Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Niinistöltä hyvä veto hakea jatkokautta ilman puoluesidonnaisuutta. Puoluepolitiikan ulkopuolisuus vetoaa niin meillä kuin muuallakin.

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Läntisen Uudenmaan kuntajohtajia ja kansanedustajia koolla Karkkilassa. Kuntien ajankohtaisten asioiden ohella tuskaillaan yhdessä sotea.

Nasima Razmyarshared tweet on Twitter

Tämä viikonloppu oli joukkueiden. 💪Kaunis kiitos kullasta joukkuevoimistelijoille, lentopallojoukkueellemme onnea tuleviin mmkisoihin.

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Terveisiä Maltalta! Viikon päästä maassa vaalit, ja Joseph Muscatin johtama työväenpuolue on voimissaan. Kampanjointi näkyy kaikkialla, ja tunnelma on korkealla. Labour on pitänyt liberaalia uudistuspolitiikkaa yllä, minkä soisi inspiroivan meilläkin. Tänään on Juhana Vartiaisen syntymäpäivä, ja sain tarjota hänelle aitoa demaritunnelmaa. 👍 Malta on kaunis, historian kyllästämä maa. Tänään täällä alkaa parlamenttien EU-valiokuntien kokous COSAC. Hienoa edustaa Suomea. #Malta #EU #Europe #politicstyttitup

Kuntavaaliteemat

Helsinki on hieno kaupunki, jossa jokaisella meistä on omat tärkeät juttunsa: kaupunginosat, lähimetsät, koulut, kaupat, työpaikat, lähipalvelut, harrastukset, kulttuuritarjonta.  Ja tietysti toiset helsinkiläiset. Kuntavaaleissa sinä voit antaa oman äänesi sellaiselle kaupungille, jossa itse tahdot elää, asua, viihtyä, opiskella ja tehdä työtä.

Lue lisää teemoistamme:

Kaupunki joka pitää huolta
Kaupunki jossa on varaa asua
Kaupunki jossa on ilo oppia
Kaupunki joka liikuttaa
Kaupunki jossa kulttuuri kukoistaa