Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Niinistöltä hyvä veto hakea jatkokautta ilman puoluesidonnaisuutta. Puoluepolitiikan ulkopuolisuus vetoaa niin meillä kuin muuallakin.

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Läntisen Uudenmaan kuntajohtajia ja kansanedustajia koolla Karkkilassa. Kuntien ajankohtaisten asioiden ohella tuskaillaan yhdessä sotea.

Nasima Razmyarshared tweet on Twitter

Tämä viikonloppu oli joukkueiden. 💪Kaunis kiitos kullasta joukkuevoimistelijoille, lentopallojoukkueellemme onnea tuleviin mmkisoihin.

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Terveisiä Maltalta! Viikon päästä maassa vaalit, ja Joseph Muscatin johtama työväenpuolue on voimissaan. Kampanjointi näkyy kaikkialla, ja tunnelma on korkealla. Labour on pitänyt liberaalia uudistuspolitiikkaa yllä, minkä soisi inspiroivan meilläkin. Tänään on Juhana Vartiaisen syntymäpäivä, ja sain tarjota hänelle aitoa demaritunnelmaa. 👍 Malta on kaunis, historian kyllästämä maa. Tänään täällä alkaa parlamenttien EU-valiokuntien kokous COSAC. Hienoa edustaa Suomea. #Malta #EU #Europe #politicstyttitup

Anna ääni kaupungille, jossa on varaa asua

Lisää koteja Helsinkiin – vuokrien ja asuntojen hintojen nousu pysäytettävä

Kaikilla suurkaupungeilla on yksi yhteinen ongelma – asumisen hinta. Kasvava kaupunki tarvitsee kipeästi lisää asuntoja, jotta jokaiselle helsinkiläiselle löytyy sopivan kokoinen ja kohtuuhintainen koti. Sosialidemokraattien aloitteesta kaupungin vuosittainen asuntotuotantotavoite nostettiin 7000 asuntoon. Tulevalla vaalikaudella on päästävä vähintään tuohon tavoitteeseen. Vain rakentamalla lisää asuntoja, voimme turvata sen, että Helsingissä voi asua kohtuuhintaan. Tarvitsemme monipuolisesti vuokra-, osaomistus- ja omistusasuntoja.

Asuntoja eri elämäntilanteisiin – mahdollisuus asua väljästi ja sopivasti

Koteja pitää syntyä tavallisille ihmisille – kaupunkilaisille, jotka asuvat yksin tai yhdessä. Emme halua hyväksyä kuin luonnonlakina sitä, että Helsingissä täytyy asua ahtaasti, kun muualla Suomessa asutaan samoilla tuloilla omakotitalossa. Asuntopulaa ei ratkaista miniasunnoilla.

Työ Helsingissä – koti Helsingissä

Työpaikkoja syntyy Helsinkiin, mutta pahimmillaan asuntojen kohonneet hinnat estävät työn vastaanottamisen. Asumisen korkea hinta on este pääkaupunkiseudun ja sitä myötä koko Suomen talouskasvulle. Jokaisella Helsingissä työskentelevällä pitää olla myös varaa asua Helsingissä.