Antti Lindtmanshared tweet on Twitter

Voisiko Holmströmin puheen yksityisen ja julkisen sektorin rooleista kiteyttää niin, että yhteiskuntaa ei pidä yrittää johtaa kuin yritystä.

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Bengt Holmströmillä todella vakuuttava ja ajatuksia herättävä esiintyminen eduskunnassa. Julkisen ja yksityisen raja. Soteen hyvät ohjeet.

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Tiilikainen:3:s sektori ei ole vastuussa köyhien ruokahuollosta, se ei tarvitse tukea.Haloo: sos.politiikka ei toimi, ruokajonot kasvavat!

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Kun sote-lausuntoja ja kyselyiden tuloksia lukee, ei voi kuin ihmetellä, että miten alunperinkään on saatu aikaan näin epäsuosittu esitys?

SDPshared image on Instagram

Kuntavaaleissa meillä kaikilla on mahdollisuus tehdä kaksi päätöstä. Päätös siitä, mitä mieltä olemme hallituksen politiikasta sekä päätös siitä, mihin suuntaan Suomen kuntia kehitetään. SDP:n vaihtoehto on inhimillinen ja turvallinen Suomi. Sellainen Suomi, jossa kaikki pidetään mukana. #kaikkimukana #sdp #kuntavaalit #suomi #politiikkasosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

"Kuntavaaleissa meillä kaikilla on mahdollisuus tehdä kaksi päätöstä. Päätös siitä, mitä mieltä olemme hallituksen politiikasta sekä päätös siitä, mihin suuntaan Suomen kuntia kehitetään. SDP:n vaihtoehto on inhimillinen ja turvallinen Suomi. Sellainen Suomi, jossa kaikki pidetään mukana." Antti Rinne SDP:n puheenjohtajaSosialidemokraatit SDP

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Sampo Terho sotesta Aamu tv:sä: "Henkilöstön määrä ei ole tärkeä" Persut eivät siis mahdollisista potkuista huolta kanna. Voi kylmyyttä.

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys! Aiotko sinä äänestää jo ennakkoon vai vasta varsinaisena vaalipäivänä? Paina 👍, jos aiot äänestää ennakkoon Paina ❤, jos aiot äänestää vaalipäivänä Pidetään kaikki mukana!Sosialidemokraatit SDP

Matias Mäkynenshared image on Instagram

Huh! Huomenna lähtee käyntiin kolmansien kuntavaalieni ennakkoäänestys ja yhteensä jo yli 10. vaalini kokonaisuudessaan. Kaikki alkoi 2008 kuntavaaleista ja sen jälkeen on kaikenmoista ehtinyt tapahtua. Oppinut olen valtavasti ja nyt lähden innokkaampana ja osaavampana kuin koskaan hakemaan paikkaa Vaasan valtuustossa. Ensisijaisena tavoitteena mielessä nuorten mielenterveyspalveluiden parantaminen. Muita tärkeitä juttuja #digitalisaatio, #startup-Vaasa ja #kulttuuri-kentän laajentaminen kaupungissa. Muistakaa nro 81!matiasmakynen

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Onnea on vaalityön keskellä saada huomaavaiselta ihmiseltä suklaarasia tsemppaukseksi. Ihmiset - murheineen, iloineen, toiveineen ja kannustuksineen. He ovat syy siihen, että olen ehdolla vaaleissa. <3 Huomenna se äänestys sitten alkaa.kristiinasalonen

Anna ääni kaupungille, jossa kulttuuri kukoistaa

17:25

Monipuolinen kulttuuritarjonta ilahduttaa niin helsinkiläisiä kuin matkailijoita

Helsinkiä kehutaan ainutlaatuisena matkailukohteena paitsi sen puhtauden ja turvallisuuden myös elävän kaupunkikulttuurin ja korkeakulttuuritarjonnan vuoksi. Helsingin musiikki- ja muu kulttuuritarjonta on kansainvälistä huippua. Sitä kaupungin tulee tukea myös jatkossa.

Kansainvälisessä Helsingissä kulttuurit voivat hyvin

Helsinki on aina ollut kansainvälinen kaupunki. Tänne tulleilla ja täällä syntyneillä maahanmuuttajataustaisilla helsinkiläisillä on oikeus odottaa etenemistä työssä ja omassa elämässään tasavertaisina muiden kanssa. Maahanmuuttajien oman kulttuuri-identiteetin säilymistä ja rakentamista on tuettava. Helsingin kaupungin on lisättävä yhteistyötä Suomen monikulttuurisia yhteisöjä edustavien yhdistysten kanssa vähemmistöjen hyvinvoinnin ja yhteiskuntaan integroitumisen edistämiseksi.

Kaupunkilaisten kulttuurihankkeille tukea

Elävä kaupunkikulttuuri houkuttelee Helsinkiin matkailijoita, bisnestä ja uusia asukkaita. Joustava kaupunki mahdollistaa uusien ravintola- ja siivouspäivien kaltaisten konseptien synnyn. Asukastalot toimivat alustana lähiöiden kansalaistoiminnalle.

Kirjastoista elinvoimaisen kulttuurin keskuksia

Uusi keskustakirjasto palvelee kaikkia helsinkiläisiä, mutta myös lähiökirjastoilla on tärkeä rooli eri kaupunginosissa asuvien ihmisten kohtaamispaikkoina. Monipuolinen ja kattava kirjastoverkko tarjoaa mahdollisuuden monipuoliseen kulttuuritarjontaan myös lähiöissä. Kirjaston tulee olla kaupunginosansa asukkaiden toimintakeskus.