Antti Lindtmanshared tweet on Twitter

Voisiko Holmströmin puheen yksityisen ja julkisen sektorin rooleista kiteyttää niin, että yhteiskuntaa ei pidä yrittää johtaa kuin yritystä.

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Bengt Holmströmillä todella vakuuttava ja ajatuksia herättävä esiintyminen eduskunnassa. Julkisen ja yksityisen raja. Soteen hyvät ohjeet.

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Tiilikainen:3:s sektori ei ole vastuussa köyhien ruokahuollosta, se ei tarvitse tukea.Haloo: sos.politiikka ei toimi, ruokajonot kasvavat!

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Kun sote-lausuntoja ja kyselyiden tuloksia lukee, ei voi kuin ihmetellä, että miten alunperinkään on saatu aikaan näin epäsuosittu esitys?

SDPshared image on Instagram

Kuntavaaleissa meillä kaikilla on mahdollisuus tehdä kaksi päätöstä. Päätös siitä, mitä mieltä olemme hallituksen politiikasta sekä päätös siitä, mihin suuntaan Suomen kuntia kehitetään. SDP:n vaihtoehto on inhimillinen ja turvallinen Suomi. Sellainen Suomi, jossa kaikki pidetään mukana. #kaikkimukana #sdp #kuntavaalit #suomi #politiikkasosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

"Kuntavaaleissa meillä kaikilla on mahdollisuus tehdä kaksi päätöstä. Päätös siitä, mitä mieltä olemme hallituksen politiikasta sekä päätös siitä, mihin suuntaan Suomen kuntia kehitetään. SDP:n vaihtoehto on inhimillinen ja turvallinen Suomi. Sellainen Suomi, jossa kaikki pidetään mukana." Antti Rinne SDP:n puheenjohtajaSosialidemokraatit SDP

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Sampo Terho sotesta Aamu tv:sä: "Henkilöstön määrä ei ole tärkeä" Persut eivät siis mahdollisista potkuista huolta kanna. Voi kylmyyttä.

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys! Aiotko sinä äänestää jo ennakkoon vai vasta varsinaisena vaalipäivänä? Paina 👍, jos aiot äänestää ennakkoon Paina ❤, jos aiot äänestää vaalipäivänä Pidetään kaikki mukana!Sosialidemokraatit SDP

Matias Mäkynenshared image on Instagram

Huh! Huomenna lähtee käyntiin kolmansien kuntavaalieni ennakkoäänestys ja yhteensä jo yli 10. vaalini kokonaisuudessaan. Kaikki alkoi 2008 kuntavaaleista ja sen jälkeen on kaikenmoista ehtinyt tapahtua. Oppinut olen valtavasti ja nyt lähden innokkaampana ja osaavampana kuin koskaan hakemaan paikkaa Vaasan valtuustossa. Ensisijaisena tavoitteena mielessä nuorten mielenterveyspalveluiden parantaminen. Muita tärkeitä juttuja #digitalisaatio, #startup-Vaasa ja #kulttuuri-kentän laajentaminen kaupungissa. Muistakaa nro 81!matiasmakynen

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Onnea on vaalityön keskellä saada huomaavaiselta ihmiseltä suklaarasia tsemppaukseksi. Ihmiset - murheineen, iloineen, toiveineen ja kannustuksineen. He ovat syy siihen, että olen ehdolla vaaleissa. <3 Huomenna se äänestys sitten alkaa.kristiinasalonen

Anna ääni kaupungille, joka pitää huolta

Laadukkaat terveyspalvelut – jonotta ja maksutta hoitoon

Sosiaali- ja terveyspalvelujen jonotusaikoja voidaan lyhentää jopa ilman lisäkustannuksia, kun panostetaan töiden järkevään organisointiin ja toimiviin prosesseihin. Helsingissä on monia hyviä esimerkkejä tehokkaasti ja laadukkaasti tuotetuista julkisista palveluista. Hyvät käytännöt pitää levittää koko kaupunkiin. Terveyskeskusmaksuja ei sosialidemokraattien aloitteesta enää Helsingissä peritä, ja maksuttomuuden tulee säilyä myös sote-uudistuksen jälkeen.

Arvokas vanhuus – kotihoito ja palveluasuminen kuntoon

Koti on paras paikka asua niin kauan kuin se sujuu joko omatoimisesti tai avustettuna. Inhimillisyys ja avuttoman hoiva vaativat pääsyä kohtuuhintaiseen palveluasumiseen, kun arki ei muuten suju. Siksi molemmat kuntoon.

Tukea pitkäaikaistyöttömien ja osatyökykyisten työllistymiseen

Työtön ja osatyökykyinen on sysätty heikon toimeentulon varaan ja usein sosiaalisten suhteiden ulkopuolelle. Jo inhimillisyys vaatii toimenpiteitä heidän työllistymisekseen. Yhteiskunnan kannalta kyse on menetetyistä työn tuloksista ja verotuloista. SDP on tehnyt esityksen kaupungin omasta työllisyysohjelmasta. Se on pantava täytäntöön tulevalla vaalikaudella.