Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Niinistöltä hyvä veto hakea jatkokautta ilman puoluesidonnaisuutta. Puoluepolitiikan ulkopuolisuus vetoaa niin meillä kuin muuallakin.

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Läntisen Uudenmaan kuntajohtajia ja kansanedustajia koolla Karkkilassa. Kuntien ajankohtaisten asioiden ohella tuskaillaan yhdessä sotea.

Nasima Razmyarshared tweet on Twitter

Tämä viikonloppu oli joukkueiden. 💪Kaunis kiitos kullasta joukkuevoimistelijoille, lentopallojoukkueellemme onnea tuleviin mmkisoihin.

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Terveisiä Maltalta! Viikon päästä maassa vaalit, ja Joseph Muscatin johtama työväenpuolue on voimissaan. Kampanjointi näkyy kaikkialla, ja tunnelma on korkealla. Labour on pitänyt liberaalia uudistuspolitiikkaa yllä, minkä soisi inspiroivan meilläkin. Tänään on Juhana Vartiaisen syntymäpäivä, ja sain tarjota hänelle aitoa demaritunnelmaa. 👍 Malta on kaunis, historian kyllästämä maa. Tänään täällä alkaa parlamenttien EU-valiokuntien kokous COSAC. Hienoa edustaa Suomea. #Malta #EU #Europe #politicstyttitup

Anna ääni kaupungille, joka kasvaa kestävästi

Puistot, metsät ja merenranta ovat tärkeä osa Helsinkiä

Helsingillä on yli sata kilometriä rantaviivaa. Voimme olla ylpeitä siitä, että merenrannat ovat kaikkien helsinkiläisten käytössä. Näin tulee olla jatkossakin. Helsingin edustan saaria on otettava edelleen virkistyskäyttöön. Metsä on viihtymisen, virkistymisen ja jopa mielenterveyden lähde. Kaupungin kasvaessa on pidettävä huoli siitä, että puistot, metsät ja rannat ovat jatkossakin helsinkiläisten helposti saavutettavissa.

Hiilivapaa Helsinki – kaupunkilaiset ja luonto kiittävät

Yksi aikamme suurimmista kysymyksistä on sosiaalisesti, taloudellisesti ja ympäristön kannalta kestävä kehitys. Yksi iso osa sitä on hiilivapaa yhteiskunta. Hiilivapaa Helsinki merkitsee kaupunkilaisille – ja myös tuleville sukupolville – mahdollisuutta laadukkaampaan ja parempaan elämään, ja myös taloudellisesti monipuolisempia mahdollisuuksia.

Kaupunginosien eriytyminen on pysäytettävä

Yhdenvertaisuus on sosialidemokratian ydintä. Kaupunginosien eriytyminen merkitsee mahdollista ongelmien syntyä. Siksi on välttämätöntä pitää huolta siitä, että kaupunginosissa monenlaisia asumismuotoja, omistusasunnoista opiskelija-asuntoihin ja palvelutaloihin.  Samoin on päiväkotien ja koulujen oltava korkeatasoisia kaikkialla kaupungissa.

Helsingin talouden tasapaino luo mahdollisuuksia parempaan arkeen

Helsingin talous on vakaa. Tuottavuuden varjolla on säästetty jopa liiaksi. Kaupungilla on varaa maltilliseen menojen lisäämiseen. Tämä mahdollisuus on käytettävä kaupunkilaisten hyväksi. Se merkitsee parempia ja toimivampia palveluja, työllisyyttä sekä kaupunkilaisten viihtymistä lisääviä investointeja.