Antti Lindtmanshared tweet on Twitter

Voisiko Holmströmin puheen yksityisen ja julkisen sektorin rooleista kiteyttää niin, että yhteiskuntaa ei pidä yrittää johtaa kuin yritystä.

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Bengt Holmströmillä todella vakuuttava ja ajatuksia herättävä esiintyminen eduskunnassa. Julkisen ja yksityisen raja. Soteen hyvät ohjeet.

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Tiilikainen:3:s sektori ei ole vastuussa köyhien ruokahuollosta, se ei tarvitse tukea.Haloo: sos.politiikka ei toimi, ruokajonot kasvavat!

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Kun sote-lausuntoja ja kyselyiden tuloksia lukee, ei voi kuin ihmetellä, että miten alunperinkään on saatu aikaan näin epäsuosittu esitys?

SDPshared image on Instagram

Kuntavaaleissa meillä kaikilla on mahdollisuus tehdä kaksi päätöstä. Päätös siitä, mitä mieltä olemme hallituksen politiikasta sekä päätös siitä, mihin suuntaan Suomen kuntia kehitetään. SDP:n vaihtoehto on inhimillinen ja turvallinen Suomi. Sellainen Suomi, jossa kaikki pidetään mukana. #kaikkimukana #sdp #kuntavaalit #suomi #politiikkasosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

"Kuntavaaleissa meillä kaikilla on mahdollisuus tehdä kaksi päätöstä. Päätös siitä, mitä mieltä olemme hallituksen politiikasta sekä päätös siitä, mihin suuntaan Suomen kuntia kehitetään. SDP:n vaihtoehto on inhimillinen ja turvallinen Suomi. Sellainen Suomi, jossa kaikki pidetään mukana." Antti Rinne SDP:n puheenjohtajaSosialidemokraatit SDP

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Sampo Terho sotesta Aamu tv:sä: "Henkilöstön määrä ei ole tärkeä" Persut eivät siis mahdollisista potkuista huolta kanna. Voi kylmyyttä.

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys! Aiotko sinä äänestää jo ennakkoon vai vasta varsinaisena vaalipäivänä? Paina 👍, jos aiot äänestää ennakkoon Paina ❤, jos aiot äänestää vaalipäivänä Pidetään kaikki mukana!Sosialidemokraatit SDP

Matias Mäkynenshared image on Instagram

Huh! Huomenna lähtee käyntiin kolmansien kuntavaalieni ennakkoäänestys ja yhteensä jo yli 10. vaalini kokonaisuudessaan. Kaikki alkoi 2008 kuntavaaleista ja sen jälkeen on kaikenmoista ehtinyt tapahtua. Oppinut olen valtavasti ja nyt lähden innokkaampana ja osaavampana kuin koskaan hakemaan paikkaa Vaasan valtuustossa. Ensisijaisena tavoitteena mielessä nuorten mielenterveyspalveluiden parantaminen. Muita tärkeitä juttuja #digitalisaatio, #startup-Vaasa ja #kulttuuri-kentän laajentaminen kaupungissa. Muistakaa nro 81!matiasmakynen

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Onnea on vaalityön keskellä saada huomaavaiselta ihmiseltä suklaarasia tsemppaukseksi. Ihmiset - murheineen, iloineen, toiveineen ja kannustuksineen. He ovat syy siihen, että olen ehdolla vaaleissa. <3 Huomenna se äänestys sitten alkaa.kristiinasalonen

Anna ääni kaupungille, joka kasvaa kestävästi

Puistot, metsät ja merenranta ovat tärkeä osa Helsinkiä

Helsingillä on yli sata kilometriä rantaviivaa. Voimme olla ylpeitä siitä, että merenrannat ovat kaikkien helsinkiläisten käytössä. Näin tulee olla jatkossakin. Helsingin edustan saaria on otettava edelleen virkistyskäyttöön. Metsä on viihtymisen, virkistymisen ja jopa mielenterveyden lähde. Kaupungin kasvaessa on pidettävä huoli siitä, että puistot, metsät ja rannat ovat jatkossakin helsinkiläisten helposti saavutettavissa.

Hiilivapaa Helsinki – kaupunkilaiset ja luonto kiittävät

Yksi aikamme suurimmista kysymyksistä on sosiaalisesti, taloudellisesti ja ympäristön kannalta kestävä kehitys. Yksi iso osa sitä on hiilivapaa yhteiskunta. Hiilivapaa Helsinki merkitsee kaupunkilaisille – ja myös tuleville sukupolville – mahdollisuutta laadukkaampaan ja parempaan elämään, ja myös taloudellisesti monipuolisempia mahdollisuuksia.

Kaupunginosien eriytyminen on pysäytettävä

Yhdenvertaisuus on sosialidemokratian ydintä. Kaupunginosien eriytyminen merkitsee mahdollista ongelmien syntyä. Siksi on välttämätöntä pitää huolta siitä, että kaupunginosissa monenlaisia asumismuotoja, omistusasunnoista opiskelija-asuntoihin ja palvelutaloihin.  Samoin on päiväkotien ja koulujen oltava korkeatasoisia kaikkialla kaupungissa.

Helsingin talouden tasapaino luo mahdollisuuksia parempaan arkeen

Helsingin talous on vakaa. Tuottavuuden varjolla on säästetty jopa liiaksi. Kaupungilla on varaa maltilliseen menojen lisäämiseen. Tämä mahdollisuus on käytettävä kaupunkilaisten hyväksi. Se merkitsee parempia ja toimivampia palveluja, työllisyyttä sekä kaupunkilaisten viihtymistä lisääviä investointeja.