Kristiina Salonenshared image on Instagram

Suvivirsi, mansikkakakku, tikkujäätelöt ja lasten leikki. Niistä oli Sinilinnun kevätjuhla tehty. Pienen käärön kanssa me äidit sinne syksyllä menimme. Ja tänään seurasimme leikkivien taaperoiden iloista vilskettä ja melskettä. Niin, se nopeaan kulkeva aika. Näin se konkretisoituu. Ja ah, se kaunis kevätjuhlien haikeus. #sinilintu #vauva #kevätjuhlakristiinasalonen

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Niinistöltä hyvä veto hakea jatkokautta ilman puoluesidonnaisuutta. Puoluepolitiikan ulkopuolisuus vetoaa niin meillä kuin muuallakin.

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Läntisen Uudenmaan kuntajohtajia ja kansanedustajia koolla Karkkilassa. Kuntien ajankohtaisten asioiden ohella tuskaillaan yhdessä sotea.

Nasima Razmyarshared tweet on Twitter

Tämä viikonloppu oli joukkueiden. 💪Kaunis kiitos kullasta joukkuevoimistelijoille, lentopallojoukkueellemme onnea tuleviin mmkisoihin.

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Terveisiä Maltalta! Viikon päästä maassa vaalit, ja Joseph Muscatin johtama työväenpuolue on voimissaan. Kampanjointi näkyy kaikkialla, ja tunnelma on korkealla. Labour on pitänyt liberaalia uudistuspolitiikkaa yllä, minkä soisi inspiroivan meilläkin. Tänään on Juhana Vartiaisen syntymäpäivä, ja sain tarjota hänelle aitoa demaritunnelmaa. 👍 Malta on kaunis, historian kyllästämä maa. Tänään täällä alkaa parlamenttien EU-valiokuntien kokous COSAC. Hienoa edustaa Suomea. #Malta #EU #Europe #politicstyttitup

Tomi Sevander SDP:n valtuustoryhmän johtoon

Helsingin sosialidemokraattinen valtuustoryhmä on valinnut Tomi Sevanderin ryhmän uudeksi puheenjohtajaksi. Sevander on ensimmäisen kauden kaupunginvaltuutettu sekä teknisen lautakunnan puheenjohtaja. Tomi Sevander on 44-vuotias ja työskentelee Helsingin väkivaltarikosyksikössä vanhempana rikoskonstaapelina.

SDP:n valtuustoryhmän puheenjohtaja vaihtui, kun tehtävää kuluvan kauden hoitanut Osku Pajamäki luopui paikastaan. Pajamäki ei pyri kaupunginvaltuustoon seuraavissa kuntavaaleissa uusien työtehtävien vuoksi. Hän on toiminut Helsingin kaupunginvaltuutettuna 20 vuotta. Pajamäki jatkaa valtuutettuna ja kaupunginhallituksen varapuheenjohtajana kuluvan valtuustokauden loppuun asti.

Ryhmän varapuheenjohtajina jatkavat Maija Anttila ja Ville Jalovaara.