SDPshared image on Instagram

Hallitus teki puoliväliriihessä huoltajakorotuksen perheellisille opiskelijoille, hyvä niin. Iso kuva on kuitenkin varsin toinen. Ensin hallitus leikkasi opiskelijoiden opintotuesta 86 euroa kuukaudessa ja sen jälkeen antoi puoliväliriihessä perheellisille opiskelijoille 75 euron huoltajakorotuksen. Lopputulos = perheellinen opiskelija saa 11 euroa vähemmän opintotukea kuin vuonna 2015. Näin tehdään oikeaoppinen silmänkääntötemppu. #opiskelija #huoltajakorotus #perhe #puoliväliriihi #silmänkääntötemppusosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Hallitus teki puoliväliriihessä huoltajakorotuksen perheellisille opiskelijoille, hyvä niin. Iso kuva on kuitenkin varsin toinen. Ensin hallitus leikkasi opiskelijoiden opintotuesta 86 euroa kuukaudessa ja sen jälkeen antoi puoliväliriihessä perheellisille opiskelijoille 75 euron huoltajakorotuksen. Lopputulos = perheellinen opiskelija saa 11 euroa vähemmän opintotukea kuin vuonna 2015. Näin tehdään oikeaoppinen silmänkääntötemppu.Sosialidemokraatit SDP

Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

SDP HOK-Elannon vaalien ylivoimainen voittaja

Ajankohtaista, Yleinen 18:03

SDP sai HOK-Elannon edustajiston vaaleissa ylivoimaisen vaalivoiton. SDP:n vaaliliitto sai kaikkiaan neljä lisäpaikkaa eli yhteensä 21 paikkaa. SDP Helsingin listalta valittiin 13 edustajaa. Edustajistoon valittiin kaikkiaan 60 edustajaa.

Vaalien äänikuningas oli Erkki Tuomioja 3930 henkilökohtaisella äänellä. Helsingin sosialidemokraateista tulivat Tuomiojan lisäksi valituksi Pentti Arajärvi, Tuula Haatainen, Timo Harakka, Rakel Hiltunen, Arto Bryggare, Sara Paavolainen, Jacob Söderman, Riitta Prusti, Jukka Järvinen, Sinikka Vepsä, Maija Anttila ja Harri Saksala.

Kiitos kaikille äänestäjille!

Vaalin koko tuloksen löydät täältä: https://www.s-kanava.fi/web/hok-elanto/osuuskauppavaalit