Kristiina Salonenshared image on Instagram

Suvivirsi, mansikkakakku, tikkujäätelöt ja lasten leikki. Niistä oli Sinilinnun kevätjuhla tehty. Pienen käärön kanssa me äidit sinne syksyllä menimme. Ja tänään seurasimme leikkivien taaperoiden iloista vilskettä ja melskettä. Niin, se nopeaan kulkeva aika. Näin se konkretisoituu. Ja ah, se kaunis kevätjuhlien haikeus. #sinilintu #vauva #kevätjuhlakristiinasalonen

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Niinistöltä hyvä veto hakea jatkokautta ilman puoluesidonnaisuutta. Puoluepolitiikan ulkopuolisuus vetoaa niin meillä kuin muuallakin.

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Läntisen Uudenmaan kuntajohtajia ja kansanedustajia koolla Karkkilassa. Kuntien ajankohtaisten asioiden ohella tuskaillaan yhdessä sotea.

Nasima Razmyarshared tweet on Twitter

Tämä viikonloppu oli joukkueiden. 💪Kaunis kiitos kullasta joukkuevoimistelijoille, lentopallojoukkueellemme onnea tuleviin mmkisoihin.

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Terveisiä Maltalta! Viikon päästä maassa vaalit, ja Joseph Muscatin johtama työväenpuolue on voimissaan. Kampanjointi näkyy kaikkialla, ja tunnelma on korkealla. Labour on pitänyt liberaalia uudistuspolitiikkaa yllä, minkä soisi inspiroivan meilläkin. Tänään on Juhana Vartiaisen syntymäpäivä, ja sain tarjota hänelle aitoa demaritunnelmaa. 👍 Malta on kaunis, historian kyllästämä maa. Tänään täällä alkaa parlamenttien EU-valiokuntien kokous COSAC. Hienoa edustaa Suomea. #Malta #EU #Europe #politicstyttitup

SDP HOK-Elannon vaalien ylivoimainen voittaja

Ajankohtaista, Yleinen 18:03

SDP sai HOK-Elannon edustajiston vaaleissa ylivoimaisen vaalivoiton. SDP:n vaaliliitto sai kaikkiaan neljä lisäpaikkaa eli yhteensä 21 paikkaa. SDP Helsingin listalta valittiin 13 edustajaa. Edustajistoon valittiin kaikkiaan 60 edustajaa.

Vaalien äänikuningas oli Erkki Tuomioja 3930 henkilökohtaisella äänellä. Helsingin sosialidemokraateista tulivat Tuomiojan lisäksi valituksi Pentti Arajärvi, Tuula Haatainen, Timo Harakka, Rakel Hiltunen, Arto Bryggare, Sara Paavolainen, Jacob Söderman, Riitta Prusti, Jukka Järvinen, Sinikka Vepsä, Maija Anttila ja Harri Saksala.

Kiitos kaikille äänestäjille!

Vaalin koko tuloksen löydät täältä: https://www.s-kanava.fi/web/hok-elanto/osuuskauppavaalit