Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Niinistöltä hyvä veto hakea jatkokautta ilman puoluesidonnaisuutta. Puoluepolitiikan ulkopuolisuus vetoaa niin meillä kuin muuallakin.

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Läntisen Uudenmaan kuntajohtajia ja kansanedustajia koolla Karkkilassa. Kuntien ajankohtaisten asioiden ohella tuskaillaan yhdessä sotea.

Nasima Razmyarshared tweet on Twitter

Tämä viikonloppu oli joukkueiden. 💪Kaunis kiitos kullasta joukkuevoimistelijoille, lentopallojoukkueellemme onnea tuleviin mmkisoihin.

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Terveisiä Maltalta! Viikon päästä maassa vaalit, ja Joseph Muscatin johtama työväenpuolue on voimissaan. Kampanjointi näkyy kaikkialla, ja tunnelma on korkealla. Labour on pitänyt liberaalia uudistuspolitiikkaa yllä, minkä soisi inspiroivan meilläkin. Tänään on Juhana Vartiaisen syntymäpäivä, ja sain tarjota hänelle aitoa demaritunnelmaa. 👍 Malta on kaunis, historian kyllästämä maa. Tänään täällä alkaa parlamenttien EU-valiokuntien kokous COSAC. Hienoa edustaa Suomea. #Malta #EU #Europe #politicstyttitup

SDP Helsinki kuntavaaleihin vahvalla listalla

Ajankohtaista, Kaupunkipolitiikka 15:51

Kuntavaalien ehdokasasettelu on päättynyt. SDP Helsinki asetti vaaleihin täyden 127 ehdokkaan listan. Ehdokkaista naisia on 61 ja miehiä 66. Nuoria ehdokkaita on 14. Listan nuorin ehdokas on 20 vuotta ja vanhin ehdokas 77 vuotta.

SDP:n ehdokkaiden tausta on hyvin monipuolinen. Ehdokkaita löytyy kaikista Helsingin kaupunginosista hyvin erilaisilla ammatti- ja koulutustaustoilla. Yhtä lukuun ottamatta kaikki istuvat valtuutetut ovat ehdolla. Ensi kertaa Helsingissä ehdolla on jopa 62 ehdokasta. Kansanedustaja Tuula Haatainen on SDP:n ehdokas Helsingin pormestariksi.

SDP:n ehdokaskoneeseen pääset tästä linkistä.

Ehdokasgallerian löydät pdf-muotoisena täältä.

Lisätietoja:

Toiminnanjohtaja Hanna Isbom