SDPshared image on Instagram

Eduskunnan oppositiopuolueet jättävät hallitukselle välikysymyksen hallituksen sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksesta. Oppositiopuolueet muistuttavat kysymyksessään, että he ovat sitoutuneet toteuttamaan maassamme sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksen, jolla hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen ja erojen kaventaminen, peruspalvelujen vahvistaminen sekä palvelujen yhdenvertainen saatavuus turvataan. Puolueiden mukaan ongelmallista on, että maan hallitus on itse kaikkein vähiten sitoutunut näihin tavoitteisiin omassa versiossaan soteuudistuksesta. #välikysymys #sote #soteuudistus #hallitus #oppositio #sdpsosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Eduskunnan oppositiopuolueet jättävät hallitukselle välikysymyksen hallituksen sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksesta. Oppositiopuolueet muistuttavat kysymyksessään, että he ovat sitoutuneet toteuttamaan maassamme sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksen, jolla hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen ja erojen kaventaminen, peruspalvelujen vahvistaminen sekä palvelujen yhdenvertainen saatavuus turvataan. Puolueiden mukaan ongelmallista on, että maan hallitus on itse kaikkein vähiten sitoutunut näihin tavoitteisiin omassa versiossaan soteuudistuksesta.Sosialidemokraatit SDP

Tarja Filatovshared tweet on Twitter

Ennen kirottiin hankkeita, nykyään ihaillaan kokeiluja. Löydettäisiinkö keino, jossa hyviä tuloksia tekevät ideat oikeasti jäisivät elämään

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

– Toimenpideohjelmassa erityistä huomiota tulisi kiinnittää ikääntyneiden naisten ja pieniä työeläkkeitä saavien asemaan. Osana kokonaisuutta tulisi selvittää mm. vaihtoehdot kansaneläkkeen tasokorotuksen tekemiseksi ja verotuksen muuttamiseksi sekä eläkkeensaajien asumistuen, palvelujen ja palvelumaksujen vaikutus. Ohjelma tulisi tuoda eduskunnan käsittelyyn selontekona syksyllä 2017, Eloranta sanoo.Sosialidemokraatit SDP

Maarit Feldt-Rantashared tweet on Twitter

Vaalijulisteet tullet katukuvaan. Muistan ekat ekvaalini 2003. Poikani Kalle soitti välkältä: "Äiti, käytiin Alfin kanssa 😘 sun julistetta!"

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Sipilän mukaan ruotsin vapaaehtoisuus yo-kokeissa -05 olisi syy huonoon kielitaitoon virkakunnassa. Onko enemmistö virkamiehistä alle 30v?

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

- Eläkeläisköyhyys ja pienituloisuus on tunnistettava ja eläkeläisten aseman helpottamiseksi tarvitaan ratkaisuja, joilla kohtuullinen toimeentulo voidaan turvata, kansanedustaja Eeva-Johanna Eloranta vaatii.Sosialidemokraatit SDP

SDPshared image on Instagram

Sosialidemokraattisen eduskuntaryhmän työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan kansanedustajat Filatov, Nurminen ja Mäkisalo-Ropponen vaativat hallitusta tarttumaan SDP:n valmistelemaan malliin nollatuntisopimusten säätelemiseksi. SDP:n mallissa keskeistä on, että saadaan turvallisuutta, ennakoitavuutta ja työelämän pelisäännöt koskemaan kaikkea työtä, myös nollatuntisopimuksia. Suomessa ei voi olla työsuhteen muotoa, jota lainsäädäntö ei tunne. #nollatuntisopimus #työ #operaatiovakiduunisosialidemokraatit