Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Niinistöltä hyvä veto hakea jatkokautta ilman puoluesidonnaisuutta. Puoluepolitiikan ulkopuolisuus vetoaa niin meillä kuin muuallakin.

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Läntisen Uudenmaan kuntajohtajia ja kansanedustajia koolla Karkkilassa. Kuntien ajankohtaisten asioiden ohella tuskaillaan yhdessä sotea.

Nasima Razmyarshared tweet on Twitter

Tämä viikonloppu oli joukkueiden. 💪Kaunis kiitos kullasta joukkuevoimistelijoille, lentopallojoukkueellemme onnea tuleviin mmkisoihin.

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Terveisiä Maltalta! Viikon päästä maassa vaalit, ja Joseph Muscatin johtama työväenpuolue on voimissaan. Kampanjointi näkyy kaikkialla, ja tunnelma on korkealla. Labour on pitänyt liberaalia uudistuspolitiikkaa yllä, minkä soisi inspiroivan meilläkin. Tänään on Juhana Vartiaisen syntymäpäivä, ja sain tarjota hänelle aitoa demaritunnelmaa. 👍 Malta on kaunis, historian kyllästämä maa. Tänään täällä alkaa parlamenttien EU-valiokuntien kokous COSAC. Hienoa edustaa Suomea. #Malta #EU #Europe #politicstyttitup

Netissä äänestettiin innokkaasti jäsenvaaleissa

Helsingin Sosialidemokraattien jäsenvaali kuntavaaliehdokkaista ja puoluekokousedustajista on käynnissä. Nettiäänestys päättyi molemmissa vaaleissa sunnuntaina 16.10. Kuntavaaliehdokkaista pääsevät äänestämään ne SDP:n jäsenet, joiden kotikunta on Helsinki. Tässä vaalissa äänioikeuttaan käytti netissä 23,09 %. Puoluekokousedustajavaalissa saavat äänestää kaikki Helsingin Sosialidemokraattien jäsenet riippumatta kotikunnasta. Tässä vaalissa nettiäänestysprosentti oli 21,19 %.

Jäsenvaali jatkuu nyt postiäänestyksellä. Ne äänioikeutetut, jotka eivät osallistuneet nettiäänestykseen saavat äänestysmateriaalin postitse tämän viikon aikana. Postiäänestys päättyy perjantaina 4.11. klo 16.00, jolloin kuori tulee olla palautettuna piiritoimistoon. Postin kuljetettavaksi kuori on jätettävä viimeistään sunnuntaina 30.10. Jäsenvaalin tulos on selvillä keskiviikkona 9.11. iltapäivään mennessä.