Antti Lindtmanshared tweet on Twitter

Voisiko Holmströmin puheen yksityisen ja julkisen sektorin rooleista kiteyttää niin, että yhteiskuntaa ei pidä yrittää johtaa kuin yritystä.

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Bengt Holmströmillä todella vakuuttava ja ajatuksia herättävä esiintyminen eduskunnassa. Julkisen ja yksityisen raja. Soteen hyvät ohjeet.

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Tiilikainen:3:s sektori ei ole vastuussa köyhien ruokahuollosta, se ei tarvitse tukea.Haloo: sos.politiikka ei toimi, ruokajonot kasvavat!

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Kun sote-lausuntoja ja kyselyiden tuloksia lukee, ei voi kuin ihmetellä, että miten alunperinkään on saatu aikaan näin epäsuosittu esitys?

SDPshared image on Instagram

Kuntavaaleissa meillä kaikilla on mahdollisuus tehdä kaksi päätöstä. Päätös siitä, mitä mieltä olemme hallituksen politiikasta sekä päätös siitä, mihin suuntaan Suomen kuntia kehitetään. SDP:n vaihtoehto on inhimillinen ja turvallinen Suomi. Sellainen Suomi, jossa kaikki pidetään mukana. #kaikkimukana #sdp #kuntavaalit #suomi #politiikkasosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

"Kuntavaaleissa meillä kaikilla on mahdollisuus tehdä kaksi päätöstä. Päätös siitä, mitä mieltä olemme hallituksen politiikasta sekä päätös siitä, mihin suuntaan Suomen kuntia kehitetään. SDP:n vaihtoehto on inhimillinen ja turvallinen Suomi. Sellainen Suomi, jossa kaikki pidetään mukana." Antti Rinne SDP:n puheenjohtajaSosialidemokraatit SDP

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Sampo Terho sotesta Aamu tv:sä: "Henkilöstön määrä ei ole tärkeä" Persut eivät siis mahdollisista potkuista huolta kanna. Voi kylmyyttä.

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys! Aiotko sinä äänestää jo ennakkoon vai vasta varsinaisena vaalipäivänä? Paina 👍, jos aiot äänestää ennakkoon Paina ❤, jos aiot äänestää vaalipäivänä Pidetään kaikki mukana!Sosialidemokraatit SDP

Matias Mäkynenshared image on Instagram

Huh! Huomenna lähtee käyntiin kolmansien kuntavaalieni ennakkoäänestys ja yhteensä jo yli 10. vaalini kokonaisuudessaan. Kaikki alkoi 2008 kuntavaaleista ja sen jälkeen on kaikenmoista ehtinyt tapahtua. Oppinut olen valtavasti ja nyt lähden innokkaampana ja osaavampana kuin koskaan hakemaan paikkaa Vaasan valtuustossa. Ensisijaisena tavoitteena mielessä nuorten mielenterveyspalveluiden parantaminen. Muita tärkeitä juttuja #digitalisaatio, #startup-Vaasa ja #kulttuuri-kentän laajentaminen kaupungissa. Muistakaa nro 81!matiasmakynen

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Onnea on vaalityön keskellä saada huomaavaiselta ihmiseltä suklaarasia tsemppaukseksi. Ihmiset - murheineen, iloineen, toiveineen ja kannustuksineen. He ovat syy siihen, että olen ehdolla vaaleissa. <3 Huomenna se äänestys sitten alkaa.kristiinasalonen

Maailmaa voi muuttaa. Tarvitaan vain rohkeita ihmisiä.

Liity jäseneksi -painike

tai tulosta jäsenilmoituskaavake:

(Huom! Sähköinen liittyminen toimii tällä hetkellä Nordean, S-pankin, Tapiolan, Danske Bankin ja Osuuspankin verkkopankkitunnuksilla)

Miksi liittyä jäseneksi?

Lähde kanssamme toteuttamaan yhteiskuntaa, jonka tärkeimmät arvot ovat oikeudenmukaisuus, tasa-arvo ja oikeus työhön. Tavoitteemme mukaisessa yhteiskunnassa onnistumista mitataan ihmisten hyvinvoinnilla, kestävällä kehityksellä ja vakaudella. Toimitaan yhdessä välittävämmän arjen puolesta.

”Toimitaan yhdessä välittävämmän arjen puolesta. Liity SDP:n jäseneksi.”

ARVOJEN VUOKSI

Ryhdy tekemään näkyvää työtä jokapäiväisen tasa-arvon, vapauden ja oikeudenmukaisuuden toteutumiseksi.

HALUSTA VAIKUTTAA

Vaikuta aktiivisesti siihen, mihin suuntaan hyvinvointivaltio kehittyy. SDP:n jäsenenä voit muun muassa tehdä aloitteita, saada mielipiteesi kuuluviin ja asettua halutessasi itse ehdolle erilaisiin vaikutustehtäviin.

YHTEISÖLLISYYDEN PUOLESTA

Hyödynnä porukan tuki. Pystyt yksin suuriin saavutuksiin, mutta yhdessä tekemällä saat aikaan enemmän. SDP:n jäsenille on tarjolla lukuisia tavoitteitasi tukevia koulutuksia ja tapahtumia.

MUUTOSTA LUODAKSESI

Tee maailmasta näköisesi. Työpaikkoja ei synny, ne tehdään. Lisäksi oikeudenmukaisuus toteutuu vain ponnistelujen tuloksena.

Lue lisää sosialidemokratiasta

SDP:n jäseneksi voi liittyä puolueen arvoperustan hyväksyvä 15 vuotta täyttänyt Suomen kansalainen ja ulkomaalainen, jonka kotipaikka on Suomessa.

Jokainen jäsen kuuluu johonkin puolueosastoon ja voi olla lisäksi kannattavana jäsenenä jossain toisessa osastossa. Lue lisää puolueosastoista täältä.

Jäsenenä sinulla on oikeus:

• Kertoa mielipiteesi ja osallistua puolueosastosi kokouksiin ja tapahtumiin
  • Tehdä aloitteita puolueosastollesi, kunnallisjärjestöllesi (kaikkien asuinkuntasi alueella toimivien yhdistysten yhteistoimintaelin) tai piirijärjestöllesi
  • Asettua ehdolle puolueosaston, kunnallisjärjestön, piirijärjestön tai puolueen keskustason tehtäviin
  • Äänestää kaikissa jäsenvaaleissa
  • Tehdä puoluekokousaloitteita, vaikuttaa kantaa ottamalla puolueen linjauksiin

Jäsenenä saat muun muassa:

• Jäsenkortin
  • Puolueen sähköisen e-aimo -tiedotteen vähintään kuukausittain
  • Mahdollisuuden osallistua SDP:n koulutus- ja muihin tilaisuuksiin
  • Vakuutusyhtiö Turvan alennuksen vakuutuksistasi

Jäsenmaksu

Jäsenmaksu määräytyy muun muassa iän ja piirijärjestön mukaan. Perusjäsenmaksu vuonna 2016 on 57 euroa vuodessa, paitsi alle 25-vuotiailla, joilta peritään vain 13 €. Puolueosasto voi alentaa jäsenmaksua sosiaalisin perustein. Tällöin jäsen maksaa vuosittain 26 €.

Omalle osastolle on mahdollista maksaa tukijäsenmaksua. Jäsenmaksu peritään kaksi kertaa vuodessa maalis- ja syyskuussa.