Kristiina Salonenshared image on Instagram

Suvivirsi, mansikkakakku, tikkujäätelöt ja lasten leikki. Niistä oli Sinilinnun kevätjuhla tehty. Pienen käärön kanssa me äidit sinne syksyllä menimme. Ja tänään seurasimme leikkivien taaperoiden iloista vilskettä ja melskettä. Niin, se nopeaan kulkeva aika. Näin se konkretisoituu. Ja ah, se kaunis kevätjuhlien haikeus. #sinilintu #vauva #kevätjuhlakristiinasalonen

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Niinistöltä hyvä veto hakea jatkokautta ilman puoluesidonnaisuutta. Puoluepolitiikan ulkopuolisuus vetoaa niin meillä kuin muuallakin.

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Läntisen Uudenmaan kuntajohtajia ja kansanedustajia koolla Karkkilassa. Kuntien ajankohtaisten asioiden ohella tuskaillaan yhdessä sotea.

Nasima Razmyarshared tweet on Twitter

Tämä viikonloppu oli joukkueiden. 💪Kaunis kiitos kullasta joukkuevoimistelijoille, lentopallojoukkueellemme onnea tuleviin mmkisoihin.

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Terveisiä Maltalta! Viikon päästä maassa vaalit, ja Joseph Muscatin johtama työväenpuolue on voimissaan. Kampanjointi näkyy kaikkialla, ja tunnelma on korkealla. Labour on pitänyt liberaalia uudistuspolitiikkaa yllä, minkä soisi inspiroivan meilläkin. Tänään on Juhana Vartiaisen syntymäpäivä, ja sain tarjota hänelle aitoa demaritunnelmaa. 👍 Malta on kaunis, historian kyllästämä maa. Tänään täällä alkaa parlamenttien EU-valiokuntien kokous COSAC. Hienoa edustaa Suomea. #Malta #EU #Europe #politicstyttitup

Ehdokkaaksi HOK-Elannon vaaleihin

Osuuskauppa HOK-Elannon vaalit järjestetään 18.-29.4.2016. Helsingin Sosialidemokraatit asettaa vaaleihin oman ehdokaslistansa. Pyrimme siihen, että kaikki kiinnostuneet pääsevät ehdokkaaksi. Edustajistoon valitaan 60 jäsentä ja yhtä monta varajäsentä.

Vaalikelpoisuus

• Ehdokkaan tulee olla HOK-Elannon henkilöjäsen, joka on hyväksytty osuuskaupan jäseneksi viimeistään 31.12.2015.
  • Ehdokkaan tulee olla täyttänyt 18 vuotta 18.4.2016.
  • Ehdokkaan osuusmaksun ei tarvitse olla täyteen maksettu.
  • Ehdokkaan tulee itse olla Helsingin Osuuskauppa Elannon jäsen (rinnakkaiskortti jäsentaloudessa ei riitä).

Ehdokkaaksi voit ilmoittautua täyttämällä ehdokaslomakkeen ja toimittamalla sen piiritoimistoon 15.1.2016 mennessä. Voit lähettää allekirjoitetun lomakkeen myös skannattuna osoitteeseen carola.gronlund(a)sdp.fi.

Lomakkeen löydät täältä.