SDPshared image on Instagram

Hallitus teki puoliväliriihessä huoltajakorotuksen perheellisille opiskelijoille, hyvä niin. Iso kuva on kuitenkin varsin toinen. Ensin hallitus leikkasi opiskelijoiden opintotuesta 86 euroa kuukaudessa ja sen jälkeen antoi puoliväliriihessä perheellisille opiskelijoille 75 euron huoltajakorotuksen. Lopputulos = perheellinen opiskelija saa 11 euroa vähemmän opintotukea kuin vuonna 2015. Näin tehdään oikeaoppinen silmänkääntötemppu. #opiskelija #huoltajakorotus #perhe #puoliväliriihi #silmänkääntötemppusosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Hallitus teki puoliväliriihessä huoltajakorotuksen perheellisille opiskelijoille, hyvä niin. Iso kuva on kuitenkin varsin toinen. Ensin hallitus leikkasi opiskelijoiden opintotuesta 86 euroa kuukaudessa ja sen jälkeen antoi puoliväliriihessä perheellisille opiskelijoille 75 euron huoltajakorotuksen. Lopputulos = perheellinen opiskelija saa 11 euroa vähemmän opintotukea kuin vuonna 2015. Näin tehdään oikeaoppinen silmänkääntötemppu.Sosialidemokraatit SDP

Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Ehdokkaaksi HOK-Elannon vaaleihin

Osuuskauppa HOK-Elannon vaalit järjestetään 18.-29.4.2016. Helsingin Sosialidemokraatit asettaa vaaleihin oman ehdokaslistansa. Pyrimme siihen, että kaikki kiinnostuneet pääsevät ehdokkaaksi. Edustajistoon valitaan 60 jäsentä ja yhtä monta varajäsentä.

Vaalikelpoisuus

• Ehdokkaan tulee olla HOK-Elannon henkilöjäsen, joka on hyväksytty osuuskaupan jäseneksi viimeistään 31.12.2015.
  • Ehdokkaan tulee olla täyttänyt 18 vuotta 18.4.2016.
  • Ehdokkaan osuusmaksun ei tarvitse olla täyteen maksettu.
  • Ehdokkaan tulee itse olla Helsingin Osuuskauppa Elannon jäsen (rinnakkaiskortti jäsentaloudessa ei riitä).

Ehdokkaaksi voit ilmoittautua täyttämällä ehdokaslomakkeen ja toimittamalla sen piiritoimistoon 15.1.2016 mennessä. Voit lähettää allekirjoitetun lomakkeen myös skannattuna osoitteeseen carola.gronlund(a)sdp.fi.

Lomakkeen löydät täältä.